Kuten edellä todettiin, aivotonta toimintaa. Ratti ei todellaan istu tuollaiseen autoon ja lisäksi sitten onnettomuustilanteessa artisti maksaa.
E46 Jälkiasenteiset "Ralliratit"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostPääasia että ratin omistaja on tyytyväinen ja hänelle mieluisa muutos autossaan.
Itselle näitä tehdään kuitenkin.
Se että tällä ihan oikeasti vaarannetaan muutkin autossaolijat vain siksi että ”omistaja on tyytyväinen”, on kyllä aika luokatonta.
Ok, jos kaikille autoon istuville todellakin tehdään selväksi että tässä ei sitten mitkään turvasysteemit toimi...ja että tästä ovesta vain omalla vastuulla, niin sitten ehkä?
Tosin matkustajiekin maksumieshän onnettomuustapauksessa on joka tapauksessa ”virittäjä itse”, mutta se ei välttämättä lohduta neliraajahalvaantunutta jos/kun jälkikäteen tietää että ilman ”omistajan virittelyä” onnettomuudesta olisi selvinnyt mustelmilla ja viikon niskakivulla?
Sitä jo luuli että goatsepuskurien ja ”rallirattien” aika olisi jo ainkin e46:ssa historiaa, mutta ei näemmä ihan vielä.
Comment
-
-
Originally posted by Vilppi132 View PostOtan tämänkin ihan rakentavana kommenttina
Näin alkuun, ohjauspyörän kiristysmomentti on BMW:n mukaan 62.5Nm ja lähdin oikein tämän kommentin johdattamana mittaamaan, niin tällä hetkellä mun pulttini on 75Nm kireällä kiinni, joten se on jopa vähän ylikiristetty.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostSe kiristäminen itsessään EI VOI vaikuttaa ratin hirttämiseen, joska vaikka kiristäisit 200Nm, se ei voi oikein asennettuna mitenkään vaikuttaa kääntämisvastukseen. Eli siellä on pakko keskien ottaa kiinni johonkin,tms.?
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostOnko tuo todella aneeminen halpis”amisratti” oikeasti edes tyylikkäämpi kuin tuo sinun orggis:
Tähän kuitenkin saisi samalle bagille mm. tuollaisen:
...tai vaikkapa tuollaisen jos oikein kuumottaa,jne,jne:
Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
-
Jonsered92 : Pitäis kyllä sopia, kaikissa e46 sama ratin kiinnitys
Mulla tuo on pre-facelift 2001
Noniin jokainen voi rauhoittua, nyt on vakio ruori paikallaan ja kaikki toimii niinkuin pitää.
Ratti jää varastoon ja tullaan hyödyntämään jossain muussa projektissa.Last edited by Vilppi132; 21-10-2016, 08:16.
Comment
-
-
Joo kiinnitys varmaa onki passeli mutta, lähinnä mietin tuota bägi hommaa. Kaksivaiheinen bägi mulla vissii on sit.. Tuo salmiakki ratti on nii tylsän näköinen ja alkaa olee kulunutkin nii sillä tuota m3 himoittelen ;DNyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
-
ihme kuumotus kaikilla tosta ralliratista, pääasia että sinä ite tykkäät siitä, eikä kukaan muu.
Se on ihan sama onko sulla ralliratti vai orkkisratti kiinni siinä autossa, ihan samanlaiset todennäkösyydet sun on ajaa kolari, kuolet sitten tai et.
Pitäisköhän kaikki e30:t yms poistaa liikenteestä ku niissä ei oo bägejä ?
Siitä tulikin mieleen, voisin mennä polttelemaan kumia tuolla peltoautolla millä ajan hiekkatiellä ilman kilpiä ja ei varmasti ole rekisteröity, ja kyllä, joudun luultavasti maksumieheksi koska #noairbägs
Comment
-
-
Originally posted by sonkko123 View Postihme kuumotus kaikilla tosta ralliratista, pääasia että sinä ite tykkäät siitä, eikä kukaan muu.
Se on ihan sama onko sulla ralliratti vai orkkisratti kiinni siinä autossa, ihan samanlaiset todennäkösyydet sun on ajaa kolari, kuolet sitten tai et.
Joo, kolarin ajamisen todennäköisyyteen ei vaikuta, mutta vaikuttaa tietenkin siihen, mitä kolari aiheuttaa autossa olijoille.
Originally posted by sonkko123 View PostPitäisköhän kaikki e30:t yms poistaa liikenteestä ku niissä ei oo bägejä ?
Comment
-
Comment