Bemarista alko kuuluun rallatus kesäkuussa, 1 viikko auton oston jälkeen. Rallatus kuului noin 3000-4000rpm paikkeilla joten aattelin, että vikana ois vanos. Elokuussa huolsin vanoksen (tiivisteet & "rattleringsit") mutta rallatus ei lähtenyt mihinkään.
Nyt lokakuussa (noin 3tkm myöhemmin kesäkuusta) ääni muuttui hiukan, ja kuuluu oikeastaan joka kierrosalueella. Onkohan kyseessä kiertokangen laakerit?
Jos kiertokangen laakerit on finaalissa, nii mikähän on paras ratkasu, huoltaa liikkeessä, kokonaan uusi moottori vai etsiä osaava yksityinen tekijä? Opiskelija ku oon niin uusi moottori tai liikkeen huolto ei paljoa houkuta
Autolla ajettu hiukan alle 160tkm, ja öljyn määrä on oikea..
Linkki youtube-videoon kyseisestä äänestä:
Jos Tornion lähettyviltä löytys osaava henkilö niin apu ois tarpeen, tietenkin korvausta vastaan
Nyt lokakuussa (noin 3tkm myöhemmin kesäkuusta) ääni muuttui hiukan, ja kuuluu oikeastaan joka kierrosalueella. Onkohan kyseessä kiertokangen laakerit?
Jos kiertokangen laakerit on finaalissa, nii mikähän on paras ratkasu, huoltaa liikkeessä, kokonaan uusi moottori vai etsiä osaava yksityinen tekijä? Opiskelija ku oon niin uusi moottori tai liikkeen huolto ei paljoa houkuta
Autolla ajettu hiukan alle 160tkm, ja öljyn määrä on oikea..
Linkki youtube-videoon kyseisestä äänestä:
Jos Tornion lähettyviltä löytys osaava henkilö niin apu ois tarpeen, tietenkin korvausta vastaan
Comment