Moikka. Ajattelin että kasaan tänne kysymyksiä mitä tulee mieleen nyt ja matkanvarrella ettei jokaselle tartte avata mun osalta uutta topicia.
Alotetaan nyt ensimmäisellä. Katsoin ohjaustehostinnesteet tänään ja huomasin et ne alkaa olee vähissä joten pitäisi lisäillä, noh.. aloin ottamaan nesteen väristä selvää mitä pitäisi olla ja paljastui että se oli lähes täysin pikimustaa joten pitäisi vaihtaa. Kysymys kuuluukin, koska en ole 100% varma minkä väristä siellä on ollut. Niin mistä ne on paras vaihtaa, oon kattonut jotain videoita mistä ne imee nesteet säiliöstä mutta epäilen että sillä lähtis kaikki nesteet joten sekoittaisin pahimmassa tapauksessa kahta eriväriä joka ei sit taas olis ollenkaan hyvä.. Onko parempia keinoja ja löytyskö jostain ohjetta miten ko operaatio tehdää? Kuinka paljon suunilleen siihen säiliöön menee sitä nestettä?
Sitten toinen kysymys.
Peräöljyt pitäis varmaan myös jossain vaiheessa vaihtaa autoon.. Tiedä sitä onko niitä koskaan vaihdettu ja autollahan on ajettu se 272tkm joten varmaan ihan hyvä vaihtaa jos ei olla koskaan tehty? Paljonko öljyä sinne menee?
Oon myös tästä asiasta googlaillu ja katellut, oon huomannut eroavaisuuksia miten porukka sen tekee, jotkut täyttää siitä täyttöaukosta silleen että sitä alkaa valumaan ulos sieltä täyttöaukosta ja toiset silleen että laittaa sinne öljyt ja täyttöaukosta ei valu öljyä ulos.
Onko väliä kummin päin tekee? Saako sitä täyttää niin paljon että se valuu ulos vai voiko se vaurioittaa perää vähän niinkun jos moottoriöljyä laittaa liikaa ja kuinka tarkkaa se on? Mitä öljyjä porukka on myöskin käyttänyt olis kiva tietää.
Alotetaan nyt ensimmäisellä. Katsoin ohjaustehostinnesteet tänään ja huomasin et ne alkaa olee vähissä joten pitäisi lisäillä, noh.. aloin ottamaan nesteen väristä selvää mitä pitäisi olla ja paljastui että se oli lähes täysin pikimustaa joten pitäisi vaihtaa. Kysymys kuuluukin, koska en ole 100% varma minkä väristä siellä on ollut. Niin mistä ne on paras vaihtaa, oon kattonut jotain videoita mistä ne imee nesteet säiliöstä mutta epäilen että sillä lähtis kaikki nesteet joten sekoittaisin pahimmassa tapauksessa kahta eriväriä joka ei sit taas olis ollenkaan hyvä.. Onko parempia keinoja ja löytyskö jostain ohjetta miten ko operaatio tehdää? Kuinka paljon suunilleen siihen säiliöön menee sitä nestettä?
Sitten toinen kysymys.
Peräöljyt pitäis varmaan myös jossain vaiheessa vaihtaa autoon.. Tiedä sitä onko niitä koskaan vaihdettu ja autollahan on ajettu se 272tkm joten varmaan ihan hyvä vaihtaa jos ei olla koskaan tehty? Paljonko öljyä sinne menee?
Oon myös tästä asiasta googlaillu ja katellut, oon huomannut eroavaisuuksia miten porukka sen tekee, jotkut täyttää siitä täyttöaukosta silleen että sitä alkaa valumaan ulos sieltä täyttöaukosta ja toiset silleen että laittaa sinne öljyt ja täyttöaukosta ei valu öljyä ulos.
Onko väliä kummin päin tekee? Saako sitä täyttää niin paljon että se valuu ulos vai voiko se vaurioittaa perää vähän niinkun jos moottoriöljyä laittaa liikaa ja kuinka tarkkaa se on? Mitä öljyjä porukka on myöskin käyttänyt olis kiva tietää.
Comment