Tervehdystä jälleen, arvon bemaristien lompakon ja hermojen säästäjät. Jälleen on tullut yksi pulma tielleni, johon ajattelin täältä kysäistä apua.. Isot ja pahat autoliikkeet jättivät minut yksin itkemään asian kanssa, minkä alkuun he sanoivat olevan vain "ylinmääräinen kosmeettinen haitta".
Käytin vuojen 2004 e46 mallia tuossa viime kesän alussa Suomen Autohuollossa resonaatio-äänen takia ja sanoivat että mitä luultavimmin ääni tulee vaihdelaatikosta ja on aivan harmiton ääni. Resonaatio ääni havaittavissa 2000 - 3000 rph alueella, mutta katoaa samantien kun painaa kytkimen pohjaan. Sanoivat että vaihdelaatikosta joku laakereista luultavasti ja internetin läpikääntämisen jälkeen alan itsekkin uskoa sitä. Sanoivat tosiaan ettei ole hätää sen suhteen ja tinkaamisen jälkeen päätin uskoa heitä. Nyt olisi auto lähdössä vaihtoon diesselin alta, mutta samainen liike antaa korjausarvioksi töiden määrästä johtuen 2000e Laakerit ei kovin kalliita kai ole, mutta koittivat niiata edelleen työtuntien määrään..
Selvittelyjen jälkeen näyttäis siltä että joko A) Voidaan purkaa laatikkoa palasiin ja vaihtaa kaikki laakerit sisältä, jonka jälkeen palapeli takaisin ja avot? tai B) Ostaa purku-osana uus aski ja ruuvata se paikoilleen. Oonko pahasti hakusessa?
Jos nämä on ne vaihtoehdot, niin tietääkö kukaan ketään, kuka tuon operaation vois tehdä vähän halvemmalla..? Kaikki vinkit tervetulleita. Jopa auton polttamis-ehdotukset. Kiitos.
Käytin vuojen 2004 e46 mallia tuossa viime kesän alussa Suomen Autohuollossa resonaatio-äänen takia ja sanoivat että mitä luultavimmin ääni tulee vaihdelaatikosta ja on aivan harmiton ääni. Resonaatio ääni havaittavissa 2000 - 3000 rph alueella, mutta katoaa samantien kun painaa kytkimen pohjaan. Sanoivat että vaihdelaatikosta joku laakereista luultavasti ja internetin läpikääntämisen jälkeen alan itsekkin uskoa sitä. Sanoivat tosiaan ettei ole hätää sen suhteen ja tinkaamisen jälkeen päätin uskoa heitä. Nyt olisi auto lähdössä vaihtoon diesselin alta, mutta samainen liike antaa korjausarvioksi töiden määrästä johtuen 2000e Laakerit ei kovin kalliita kai ole, mutta koittivat niiata edelleen työtuntien määrään..
Selvittelyjen jälkeen näyttäis siltä että joko A) Voidaan purkaa laatikkoa palasiin ja vaihtaa kaikki laakerit sisältä, jonka jälkeen palapeli takaisin ja avot? tai B) Ostaa purku-osana uus aski ja ruuvata se paikoilleen. Oonko pahasti hakusessa?
Jos nämä on ne vaihtoehdot, niin tietääkö kukaan ketään, kuka tuon operaation vois tehdä vähän halvemmalla..? Kaikki vinkit tervetulleita. Jopa auton polttamis-ehdotukset. Kiitos.
Comment