kysymys viisaammille, onko toivoakaa saada vuoden 2000 e46 320i autoa kilpiin s54b32 koneella kilpiin, kun tuli sellanen hommattua, vai onko parempi , ettei puhu siitä mitään isiööörille konttorilla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 320i --> s54b32 moottorinvaihtoa kilpiin
Collapse
X
-
Ei riitä tehoraja.
Jos kori on Euro2 niin muuta konetta niin että teho tippuu, tähän kannattaa kysyä ohjetta siltä konttorilta missä aiot leimata.
Kaikki muu on laitonta vaikkakin mahdollista.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Originally posted by Tonton View PostEi riitä tehoraja.
Jos kori on Euro2 niin muuta konetta niin että teho tippuu, tähän kannattaa kysyä ohjetta siltä konttorilta missä aiot leimata.
Kaikki muu on laitonta vaikkakin mahdollista.
Comment
-
-
Originally posted by hilli View Postmitä moottoria käytetään vertailumootorina e46 mallissa? 320i, 330i vai m3(ei ilmeisesti ainakaan m3) eli mikä on max. kw. määrä?
Muistaakseni 202kwsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
entä s54 moottori 525d e39 2003 koriin koska sellainenki ois valmiina. olen selannut foorumia jonku aikaa mut todennu et aika ristiriitasta ja sekavaa tietoa, korjatkaa jos matikkani/tulkintani metsässä..lueskelin tuossa autoharrastajat.fi tulkintaa
eli vertailumoottori ilmeisesti 540i moottori jossa jo lähtiessä alle 10kw/kg eli 1675kg/210kw=7,98kg/kw joka menis sen 30% haarukassa 7,98kg/kw x 0,70=5,58kg/kw ja s54 moottorilla ja samalla painolla tulisi n.6,65kg/kw eli yli sen vaadittavan 5kg/kw...
olenko pahasti metsässä, eli menisko tolla kaavalla katsastuksesta läpi tietty alustan muutoksilla??? moottori jo matkalla suomeen, eli pitäisi päättää mihin sen istuttaa vai hommaanko compacti korin ja rallicrossiin tai muuhun, esim. turbokäyttöön ja hauskanpitoon..
Comment
-
-
540iin kun vertaa oli se e39 tai e34 niin pitäisi onnistua.
Samoin e36 m3
Tuleeko sulle sähköt ja laatikko kanssa vai meinasitko ajaa aftermarket ecullasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
ilman laatikkoo ja ecua moottori ja -05 malli, johtosarja pitäis tulla mut sitte näkee ku motti saapuu suomee, jenkkilästä tulos ja tammikuun alkupuolella pitäis olla suomessa.. oli tarkotus hommata joku aftermarketti boxi joo, kun tuo alustaki on viä vähä vaiheessa, mut kallistumas tuohon e39 525d -03 koppaan, mikä jo löytyykin.. laatikkoo ja boxiakin saa tarjota koska pikkuhiljaa täs täytyy alkaa muitakin osia hommaileen.
Comment
-
-
Eikös tuo -03 koppa ole liian "uusi", jos meinaa pelkällä muutoskatsastuksella+päästölapulla saada kilpiin?(+ alusta vastaamaan 540i:tä)
Edit.
Vähän OT, S54 hieno moottori onkin, niin N54 voisi olla myös mukava e39:ssä. Liekö jo n54/e39-swappia maailmalla tehty?
Edit2 https://www.youtube.com/watch?v=UtIxQQhzPvMLast edited by bemmeri; 17-12-2016, 18:12.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostEikös tuo -03 koppa ole liian "uusi", jos meinaa pelkällä muutoskatsastuksella+päästölapulla saada kilpiin?(+ alusta vastaamaan 540i:tä)
Edit.
Vähän OT, S54 hieno moottori onkin, niin N54 voisi olla myös mukava e39:ssä. Liekö jo n54/e39-swappia maailmalla tehty?
Edit2 https://www.youtube.com/watch?v=UtIxQQhzPvM
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostMoottorin ulkonäkö on kyllä sen verran poikkeava alkuperäisestä, että en usko leiman saantiin millään konttorilla vanhoilla papereilla.
Comment
-
-
Originally posted by hilli View Postmistä syystä liian uusi, mikä olis esteenä(ei vähä päästöinenkö?) jos 540i tä käyttää verrantoautona nii en oo keksiny siihen mitään estettä etteikö sais kilpiin, tehot ja kuutiot menis haarukkaan, siis ilman turboa.. k
Jos e39:ä mielii EURO2:na, niin joutuu katselemaan hieman vanhempia (japanin tuonneissa taisi olla euro2 vähän tuoreemmissakin).EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostTuo -03 525d on vähintään EURO3, saattaa jopa olla EURO4. :think
Jos e39:ä mielii EURO2:na, niin joutuu katselemaan hieman vanhempia (japanin tuonneissa taisi olla euro2 vähän tuoreemmissakin).Last edited by hilli; 17-12-2016, 20:33.
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostKyllä sen auton johon muutos tehdään on oltava euro2 jos meinaa kilpiin saada.
Onnistuu toki uudempiinkin, mutta on työläämpää/kalliimpaa/vaikeampaa.Last edited by hilli; 17-12-2016, 21:16.
Comment
-
Comment