Taitaa Motonetin varret olla halvimmat mitä löytyy. Ja oman kokemuksen mukaan noissa pätee vanha sanonta: Hyvä ja halpa ostetaan eri aikaan ja eri paikasta. Vielä kun se toinen menee luultavasti sopivasti ensi katsastukseen väljäksi, niin kannattaa harkita molempien vaihtamista kerralla.
Onko kukaan vaihtanut palloniveltä e46 alutukivarteen?
Collapse
X
-
Ei mutta parempi lääke on :Originally posted by e39 beme View Post
Motonetissä alatukivarsi 118€ oisko tohon mitää halvempaa lääkettä?
Peli e46 316i -00

Tollanen setti smiidmannilta , 303€. Väljä se toinenkin on , ette vaan löytäneet.
Kulmat saa tehdä sitten kun noissa on aina pienenpieniä pituuseroja.
Usso pois
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Mikäs noista schmiedmanneista (mitä sitten lienee oikeasti, kun kaikki sheissekin brändätään tuon luotettavalta kuullostavan saksalaissukuisen nimen alle) tekee paremmat kuin joku muu tarvike? Motonetti myy mm. meyleä, joka on kai ihan ok. Kuvasta en ainakaan saanut sellaista käsitystä että olisivat alkuperäiset. Febi/Bilstein sarjojakin näyttää saavan samaan rahaan:
Osti mitkä hyvänsä,kannattaa pölysuojat irroittaa ja varmistua, että nivelet ovat kunnolla rasvassa.Last edited by Juppe; 21-02-2011, 14:00.
Comment
-
Noi on Meylet. Syy ostopäätökseeni aikanaan oli että käsittääkseni nivelpesä on kokonaan terästä ja tuohon pitäisi olla pelkkä pallo mahdollista vaihtaa. Tarkastin ennen asennusta rasvauksen ja hyvin siellä oli nuljua sisälläOriginally posted by Juppe View PostMikäs noista schmiedmanneista (mitä sitten lienee oikeasti, kun kaikki sheissekin brändätään tuon luotettavalta kuullostavan saksalaissukuisen nimen alle) tekee paremmat kuin joku muu tarvike? Kuvasta en ainakaan saanut sellaista käsitystä että olisivat alkuperäiset. Febi/Bilstein sarjojakin näyttää saavan samaan rahaan:
Osti mitkä hyvänsä,kannattaa pölysuojat irroittaa ja varmistua, että nivelet ovat kunnolla rasvasa.
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Kiitoksia vinkeistä,eli kyllä se mun tapauksessa on motonetin kama,kun kiirus vähän ja liike tossa lähistöllä! Joo se voi hyvinkin olla,että ensi katsastukseen sitte toinenpuoli
Työnähän toi näyttäs olevan aikas sinppeli? samalta puolelta on vielä vakaajan tanko väljä niin se menee samalla.. se on järkihinnassa olikohan 13 €tms
Comment
-
Yksinkertainen mutta vähän vittumainen kun loivat kartiot tapissa istuu aika lujassa aina.. Ja sitten toi takapään helan kehä pitää kohdistaa niihin ruuvinreikien kohoumakohtiin. Huomannee kyllä jos jää kantamaan.Originally posted by e39 beme View PostTyönähän toi näyttäs olevan aikas sinppeli?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Yhteen omistamaani e46 Coupeen oli vaihdettu oikealle puolelle e36 alapallonivel, eli siis pelkkä e36:n pallo. Katsastuksessa tuli hylsy vas. alapallosta, vaihdatin normaalisti tukivarren liikkeessä+ 4-pyöräsuuntaus samalla. Myöhemmin vein öljynvaihtoon ja asentaja tuumas että sulla on e36:n pallo oikealla puolen ja sillon vasta tuli asia ilmi... En katellu sen tarkemmin miten ko tapaus oli toteutettu kun ei tullu auton alla käytyä, mutta hyvin toimi reilun 5tkm ajan ja leimasta läpi.Originally posted by f1zz View PostargH, mistä tämä haloo? Eli kyllä e46:sen varsi on alua ja sitä ei olekkaan tarkoitus hitsata/porailla, vaan tehdä asiallinen kiinnitys mihin saan uuden pallon kiinni. Eli mielessä on ollut e36 pallo mutta siihen pitäisi tehdä joku sokka yläpuolelle. Toinen vaihtoehto olisi uniball.. no pittää ihmetellä, onhan noita keinoja.
EVERYTHING | WORKS
Comment
Comment