Nähtävästi hajosi paisuntasäiliö tästä E46 328i:stä.
Kovan 400m kiihdytyksen jälkeen rupesi höyryä nousemaan konep.sivuista seur.valoissa.
Ajoin vieressä olevan Shellin pihaan ja tuuletin oli heittänyt nesteitä koneen etuosaan sotkien paikat melko hyvin,eli vuotokohtaa oli mahdotonta sanoa.
Tunnin odottelun jälkeen oli suurin osa pudonnut pois ja laitoin koneen käymään,samantein kun nesteitä ei enää lennellyt joka suuntaan selvisi että paisarin alta tulee norona jääd.nestettä.
Hain uuden paisarin ja siitä tuli ilmi että siinä on 3:lle letkulle ulos tulot,tässä mallissahan paisari ei ole jäähdyttimessä kiinni vaan on erillinen "yksikkö".
Kiinnostaisi nyt saada tietoa kaikilta jotka ovat "painineet" tämän mallin kyseisen vian vuoksi,eli oliko syy niissä letkuissa jotka säiliöstä lähtevät vai itse paisarin hajoamisesta niin että alkaa vuotaa noin rajusti??
Kaikki asiaan viittaava voi olla avuksi kun huomenna ruvetaan korjaus hommiin..:think:think:think
Kovan 400m kiihdytyksen jälkeen rupesi höyryä nousemaan konep.sivuista seur.valoissa.
Ajoin vieressä olevan Shellin pihaan ja tuuletin oli heittänyt nesteitä koneen etuosaan sotkien paikat melko hyvin,eli vuotokohtaa oli mahdotonta sanoa.
Tunnin odottelun jälkeen oli suurin osa pudonnut pois ja laitoin koneen käymään,samantein kun nesteitä ei enää lennellyt joka suuntaan selvisi että paisarin alta tulee norona jääd.nestettä.
Hain uuden paisarin ja siitä tuli ilmi että siinä on 3:lle letkulle ulos tulot,tässä mallissahan paisari ei ole jäähdyttimessä kiinni vaan on erillinen "yksikkö".
Kiinnostaisi nyt saada tietoa kaikilta jotka ovat "painineet" tämän mallin kyseisen vian vuoksi,eli oliko syy niissä letkuissa jotka säiliöstä lähtevät vai itse paisarin hajoamisesta niin että alkaa vuotaa noin rajusti??
Kaikki asiaan viittaava voi olla avuksi kun huomenna ruvetaan korjaus hommiin..:think:think:think
Comment