Eli onko kukaan rakentanut kutoskoneeseen ja vielä parempi jos 3.0L koneeseen putkistoa yhdestä 2.5" tai 3" putkesta ja mahdollisesti yhdellä katilla?? Lähinnä että onko kuinka meluisa parilla läpivirtaavalla vaimentimella ja mitenköhän toi menis leimalta läpi yhdellä katilla?? Kokemuksia kaivataan tai mielipiteitä ainankin...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Putkisto 330:iin 1x2.5-3"??
Collapse
X
-
Itse tein s54 perään 3" läpivirtaavilla kolmella vaimentajalla ja täytyy sanoa että on kovaääninen, ainakin omaan korvaan.
Tuskin s54 niin paljon eroaa.-93 E36 325i Stocker coupe ”ihana”
-10 BMW X5 e70 35d
-89 BMW E30 340i M60B40 2D malachite green
-01 BMW E46 touring M50B30 turbo projekti oxford GR
-89 BMW E34 sedan 535i diamond black
-12 VW Scirocco TSI
-00 Audi A6 2.7 RSX bi-turbo tornado red
-93 VW Caravelle retkipötkö
-EX E46 "332i" coupe Imolarot II S54B32
-
-
M52=M54 täydellinen istuvuus ja tilaa tulee paljon lisää ja oem etulambdat menee suoraan, takimmaiset koodattiin pois. Lol, no M52 sarjoja halvempia ei varmaan ole, 50€ saa vaikka rompparilta.
Tuossa kuva
Last edited by Convertible; 18-04-2017, 18:57.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Yks putki yhdellä katilla ei pitäis olla ongelma katsastuksessa, mut mites kun oon suunnitellu joko kiinapeltisarjoja tai m52b25/8-peltisarjoja -> x-putki ja keskelle x:ää isohko kisakatti -> x:stä eteenpäin (tai siis taaksepäin) suorat putket takavaimentajalle? Kun lakipykälöissä vaaditaan tuplaputkille omat katit? Ja tuossa tapauksessa katti tulis aika kauas (niinkuin e36:ssa), ja jälkimmäiset lambdat (jos tuossa semmosia on) joutuu jättää pois kun kaasut on putkissa on aika samat..
Ja EDITtiä: alkuperäiselle postaajalle, alkuputki olis hyvä olla 3", puolessa välissä voinee halkaisijaa tiputtaa 2.5":aan. Ainakin ennen oli nyrkkisääntönä vapareille litra = tuuma pakoputkelle.Last edited by Georgios Terziakis; 22-04-2017, 16:21.BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
Comment