Eli kyseinen menopeli manuaalina. Ja on vaihdettu turbo vakio, cooleri, ahtoputket/ letkut, ilmamassaanturi, ahtopaineanturi, alipaineletkut vähäiset ja dpf tyhjätty ja se ja egr ohjelmoitu pois. No ennen tätä dpf ja egr eliminointia meni imm sitte ahtopaine anturi sitte tuo cooleri rupes vuotaa ja sitte meni vnt ohjaus ja ahdin vaihdettiin no nyt aiheuttaa harmaita hiuksia huono alavääntö ja ahtojen humppailu täysillä kiihdyttäessä... autoon ohjelmoitu myös tehoja joskus aikoinaan digituningin toimesta ja fin-turbon ohjelmoijan mukaan joka deletoi nuo dpf ja egr ohjelma oli ihan "ok" ja kaikki inpan mukaan ok suuttimien korjaus arvot ok jne. Ei vikakoodeja mikä ihme tuota rotteloo vaivaa???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320d m47n tehot hukassa
Collapse
X
-
3 litraisessa versiossa myös samaa vikaa että alavääntö kateissa ajoittain. Lähes samat osat vaihdettu. Onko johtosarja kunnossa suuttimien, railpaineanturin yms suhteen. Omassani on rail-paineanturin kaapeli hiertynyt yhdestä johdosta ja taisi olla ykkös-suuttimessa samaa vikaa.Last edited by mizaa; 15-10-2017, 17:56.Honda VTR1000 SP2 -03
Honda S2K -00
-
-
ahtojen humppailu täysillä kiihdyttäessä...
Sain vaihdettua kyseisen tarvikkeen alkuperäiseen(takuu). Tietysti piti maksaa se hintojen erotus, orkkis kun on tyyriimpi.
Comment
-
-
Mulla ratkesi outo tehottomuus termostaatteihin, selvisi lastuttaessa autoa lisaatehoa.fi teki softan, voin suositella . Auto kävi kokoajan alilämpöisenä vaikka viisari näyttikin keskelle asteikkoa. Nyt pitää hyvin termostaatin 88c. Rajoittaa kuulemma tehoa, jos ei ole täyslämpöinen.Honda VTR1000 SP2 -03
Honda S2K -00
Comment
-
Comment