Elikkäs reissusta ajeltiin kotiopäin, kiihdytyksen jälkeen joutui tekemään pienen jarrutuksen koska auto ajoi eteen, sen jälkeen kiihdytys oli nykivää, välillä otti tehoja ja välillä nyki, päätettiin pysähtyä tankille jonka jälkeen auto jäikin siihen, kone pyörii mutta kone ei halua käyntiin hörähtää, vikakoodit jotka anto, 272a ja 272b, poistamalla ei mitään vaikutusta, maffi irti eikä silläkään vaikutusta ja valvetronicin käytin johon irti mutta ei mitään sanonut, silmämääräsesti imuvuotoja ei nähnyt mutta mistäpä tuotakaan tietää,pimeässä kylmässä vesisateessa ei enempää jaksanut kahtoa jos jollain vinkkejä mitä tehdä nyt niin apua kaivattas nopiaa!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
318i n42 sammui eikä käynnisty
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View Post272A Adaption multipl. area1
272B Adaption multipl. area1 (bank1)
Jos nuo koodit ovat oikein niin n4x asiantuntijat kertovat mikä mättää.
multiplicative mixture adaption bank 1 ja 2 control limit 1 reached
mutta varmaan samaa tarkottaa
Comment
-
-
Ota takapenkki irti, ja pyydä kaveri kääntämään virrat päälle. Laita korva siihen bensapumpun kanteen kiinni. Jos ei kuulu mitään kun kääntää virrat päälle on melko varmasti bensapumppu mennyt. Meillä meni tosta N46 koneisesta pumppu kesällä. Ei se paljo varotellut, ei muutakun lavetilla pois. Uusi pumppu kl-varaosilta bosch merkkinen, se tuli koko paketti antureineen yms. Oli helppo vaihtaa paikalleen ja bensamittarikin pitää täysin paikkaansa. Ei varmaan halvin vaihtoehto, mutta ainaskin toimiva. 250€ maksoi.Last edited by Antti O; 03-01-2018, 07:00.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostOta takapenkki irti, ja pyydä kaveri kääntämään virrat päälle. Laita korva siihen bensapumpun kanteen kiinni. Jos ei kuulu mitään kun kääntää virrat päälle on melko varmasti bensapumppu mennyt. Meillä meni tosta N46 koneisesta pumppu kesällä. Ei se paljo varotellut, ei muutakun lavetilla pois. Uusi pumppu kl-varaosilta bosch merkkinen, se tuli koko paketti antureineen yms. Oli helppo vaihtaa paikalleen ja bensamittarikin pitää täysin paikkaansa. Ei varmaan halvin vaihtoehto, mutta ainaskin toimiva. 250€ maksoi.
Comment
-
-
Originally posted by Lundersson View PostTarkastitko pyöriikö pumppu startatessa? Omassa sama tekniikka ja pumppu meni 150tkm kohdalla. Tässä pumppu ei pyöri avain virta asennossa vaan ainoastaan startatessa ja auto käynnissä.
Comment
-
-
Kyllä se ns. priming pulsen antaa kun kääntää sytkävirran päälle, nostaa paineen kiskolle. Siitä on ihan youtubessakin paljon esimerkkejä, tosin niissä yleensä m54 moottorista. Luulisi olevan sama toimintaperiaate myös n42/n46 koneisissa.
Kannattaa vaihtaa se pumppu koko pakettina, se bosch on hyvä kl-varaosilta.
Nyt kun vaihdat pumpun, laita samalla uusi suodatin paineensäätimineen. Se löytyy kuskin penkin kohdalta auton alta.
Comment
-
Comment