Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 218hp vauhtipyörä E46:seen (204hp)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Teme
    Bimmer Rookie
    • May 2003
    • 94

    E60 218hp vauhtipyörä E46:seen (204hp)

    Paljon puhuttu aihe tämä, mutta suoraa vastausta en löytäny edes lontoo foorumeilta.

    Eli mitä eroa on ko. e60 ja e46 DMF vauhtipyörillä?

    Ajatus siis on, että sais laitettua e60 vp/kytkin paketin nelikutoseen...
  • expertti
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2005
    • 847
    • Kainuu

    #2
    Originally posted by Teme View Post
    Paljon puhuttu aihe tämä, mutta suoraa vastausta en löytäny edes lontoo foorumeilta.

    Eli mitä eroa on ko. e60 ja e46 DMF vauhtipyörillä?

    Ajatus siis on, että sais laitettua e60 vp/kytkin paketin nelikutoseen...
    Kytkin kyllä, vauhtipyörä ei = e46 113 hammasta vs e60 122 hammasta.


    Muut korjatkoon mikäli tarvetta.

    Omassa E46/M57n on juuri tuo kytkin asennettuna ja orkkis vauhtipyörä.

    Comment

    • 325E
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 1227
      • LAHTI

      #3
      Kerros tarkemmin mitä teit?

      Kerroppa tarkemmin mitä kaikkea teit, siis orginaali E46 vauhtipyörä ja mikä kytkin siinä oli 228mm vai 240mm. Kummasta teit modauksen ja mikä kytkin on tuossa M57n - kytkimessä siis koko?


      Originally posted by expertti View Post
      Kytkin kyllä, vauhtipyörä ei = e46 113 hammasta vs e60 122 hammasta.


      Muut korjatkoon mikäli tarvetta.

      Omassa E46/M57n on juuri tuo kytkin asennettuna ja orkkis vauhtipyörä.

      Comment

      • Teme
        Bimmer Rookie
        • May 2003
        • 94

        #4
        Tuo hammasasia osui minunkin silmään jostain foorumilta. Starttihan noissa on sama, joten vois kuvitella, että hammasväli on sama. Eli onko halkaisija sitten suurempi? Onko ero sitten startin kiinnityksessä? Vai ollaanko tässä nyt ihan hakoteillä...

        Comment

        • JMTN
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2010
          • 338
          • Haukipudas

          #5
          Originally posted by 325E View Post
          Kerroppa tarkemmin mitä kaikkea teit, siis orginaali E46 vauhtipyörä ja mikä kytkin siinä oli 228mm vai 240mm. Kummasta teit modauksen ja mikä kytkin on tuossa M57n - kytkimessä siis koko?
          N Koneisissa on 240mm kytkinlevy.

          e60 kytkimet käy e46, mutta vauhtipyörät ei käy ristiin tuon startin hammaskehän takia. Tosin sillä ole mitään merkitystä kestävyyden kannalla, koska sama kaksoimassa niissä on. Tuotenumero eroa ainoastaan tuon hammaskehän takia.
          BMW e91 320d -08
          ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
          ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
          ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
          Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎