Yleisten kysymysten puolella ei ole saanut vastausta joten aloitetaan uusi ketju ja toivotaan että tästä tulee apua myös muille.
Tosiaan, dampperi pitäisi vaihtaa. 11237805696 Vibration damper.
Työkalu on tehty irroitusta varten, vastaa tuota alla olevaa työkalua, tosin jykevämpi ja haitat sisäpuolella.
Ulkomaan foorumeilla on maininta lukitustyökalusta joka muistuttaa poranterää.
BTCF puolella on maininta että joku on terää käyttänyt, joskus terä on hajonnut.
Tämä alkuperäinen lukitustyökalu ei kuitenkaan kestä itse kuin jotain 60nm.
Jointing torque
- 100 Nm
- angle60 °
- angle60 °
- angle30 °
Pitkä alustus mutta tuleepahan selväksi jollekkin saman asian kanssa painivalle.
Eli, pitääkö tuo moottori saada jostain vielä erikseen lukittua paikalleen kun uutta dampperia asennetaan?
Tuo dampperihan ei lukitu millään hahlolla paikalleen, luulen siis koneen silti pystyvän pyörimään vaikka itse dampperia pitäisikin työkalulla paikallaan.
Joku varmaan voi vastata tähän yhdellä lauseella mutta tarvitsen sen lauseen
Tosiaan, dampperi pitäisi vaihtaa. 11237805696 Vibration damper.
Työkalu on tehty irroitusta varten, vastaa tuota alla olevaa työkalua, tosin jykevämpi ja haitat sisäpuolella.
Ulkomaan foorumeilla on maininta lukitustyökalusta joka muistuttaa poranterää.
BTCF puolella on maininta että joku on terää käyttänyt, joskus terä on hajonnut.
Tämä alkuperäinen lukitustyökalu ei kuitenkaan kestä itse kuin jotain 60nm.
Jointing torque
- 100 Nm
- angle60 °
- angle60 °
- angle30 °
Pitkä alustus mutta tuleepahan selväksi jollekkin saman asian kanssa painivalle.
Eli, pitääkö tuo moottori saada jostain vielä erikseen lukittua paikalleen kun uutta dampperia asennetaan?
Tuo dampperihan ei lukitu millään hahlolla paikalleen, luulen siis koneen silti pystyvän pyörimään vaikka itse dampperia pitäisikin työkalulla paikallaan.
Joku varmaan voi vastata tähän yhdellä lauseella mutta tarvitsen sen lauseen
Comment