Työkalulla ei loppujen lopuksi tehnytkään mitään. Tehtiin se uuden osan ulokkeiden mukaan mutta
tuossa alkuperäisessä oli pienemmät ulokkeet niin se työkalu sitten söi vaan ulokkeiden reunat.
Rekkahallilla paineilmapyssyt oli korvattu Fuel:illa, ei sekään mitään muuta tehnyt kun levitti pultin keräämät katupölyt.
Taaempi pohjamuovi irti ja jykevä metallitanko vauhtipyörän kurkistusluukusta vauhtipyörän isoon reikään ja kone saatiin lukkoon.
Isolla jatkolla vääntämää ja muutaman pultin naksauksen jälkeen lähti pultti nätisti irti.
Sama sitten toiseen suuntaan, vp lukkoon, ensin 100Nm momenttiavaimella ja sen jälkeen hylsyn väliin astemittari ja 60,60 ja 30 astetta.
Hihnat paikalleen ja käynnistys, hyvä tuli. Auto kasaan ja kotiin.
Kuulostaa tutulta Meillä oli dampperi niin huonona jo, että remmi katkesi ja hihnapyörä oli irronnut vulkanoinnista 90% jo. Nyt pelaa taas
Comment