Eli potilas on vuoden 2000 316i 1,9 litrasella moottorilla. Kilometrejä on kertynyt 370tkm ja aikaisemmista huolloista ei ole tietoa sillä auto on minulle uusi. Lämmöt pysyy normaalina, sisälle tulee normaalisti lämmintä, öljykorkissa ei näy mitään ylimääräistä, mutta pakoputken vuotoa ihmeteltäessä huomattiin, että kannen välistä tiputtaa jäähdytinnestettä. Neste vuotaa moottorin pakosarjan puoleisesta etunurkasta suurinpiirtein hammastangon päälle tiputtamalla. Luvassa olisi siis kannentiivisteen vaihto? Onko jollain kokemusta hommasta? Samalla vaihtuu ainakin vesipumppu, sillä sen vaihtamisesta ei ole jälkiä vaikka näin ostaessa väitettiin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M43B19 kansipahvin vaihto
Collapse
X
-
Kuten todettu, niin kannattaa katsoa huolella missä se vika on. En ihan ensimmäisenä epäilisi kansipahvia.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Selailin nettiä ja löysin moottorista räjäytyskuvia. Voiko vuotava tiiviste olla osa numero 2, sillä neste kerääntyy 1. Osan takapuolelle ja tippuu siitä? https://goo.gl/images/JCo72i
Comment
-
Comment