Katselin ulkomaisiltakin foorumeilta että olisi mahdollista ajoittaa tämäkin moottorinkuvatus ilman kampiakselin lukista. Monella tuntui olevan kokemusta että jos yläkerran nokka-akselit on lukitustyökaluilla asianmukaisesti lukittu ei kampiakseli vahingossa jaksaisi liikkua jos ei starttaa tai työntele vaihde päällä ja on silloin riittävän kohdillaan kun yläkertakin on. Varmemmaksi vakuudeksi merkkaisin vielä esim sprayllä merkit lohkoon ja hihnapyörään. Jos kahden koepyöräytyksen jälkeen merkit ja työkalut täsmäisivät voisi olettaa jaon olevan kunnossa? On hillitön revohka saada se kampiakselinlukituspinni kohdilleen ja todennäköisesti vaatisi imusarjan irroituksen ja sekiin on v-mäinen työ altapäin
kyseessä ei siis ole jakopääremppa vaan ujuttaisin uuden vanossäätöpyörän paikoilleen kanteen varovasti...jos tämä sitten kilahtaa joutaa auto jo muutenkin paaliin eli mihinkään korjaamoon en tätä enää ole viemässä
vikakoodi siis p0015, actuator b eli pako kait se sitten on...
![Smile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Comment