alkaa olemaan jo mielenkiintosta kun ei vikaa löydy! eli bemarissa kerää putkiin painetta jonkinverran ajaessa,ja paikallaan ollessa tosi kovaksi menee putket,hyvä ettei kohta räjähdä. flekti ei lähe pyörimään vaikka alavesiletku tulikuuma,silti kokoajan lämmöt pysyy normaalissa. on vaihdettu uusi paisuntasäiliö,syyläri,termostaatti,vesipumpu,kann entiiviste,ja ilmailtu vaikka kuinka monesti,ei myöskään kuluta nestettä,tyhjäkäynnillä ei tule paisariin ilmakuplia. lyhyessä ajossa,noin 10-20km ei tule painetta,mutta jos enempi ajaa niin putket kovettuu melkoisesti.mistähän voisi olla kyse?:think:think
m43b19 jäähdytys bropleema
Collapse
X
-
Mahtaisko kyse olla sitten ihan moottorin normaalista toiminnasta?
Jos nestettä ei kulu, lämmöt ei nouse ja toimii normaalisti niin onko siellä sitten mitään vikaa? tuskin.
Paineistettu järjestelmä, niin letkut kuuluukin olla sut kovia kun täysi lämpötila on saavutettu..
Jos jotain haluaa vielä varman päälle vielä pelata, niin onko paisarin korkkia vaihdettu, mutta kuulostaa kyllä ihan normaalilta..
-
-
Originally posted by ohhoh View PostMahtaisko kyse olla sitten ihan moottorin normaalista toiminnasta?
Jos nestettä ei kulu, lämmöt ei nouse ja toimii normaalisti niin onko siellä sitten mitään vikaa? tuskin.
Paineistettu järjestelmä, niin letkut kuuluukin olla sut kovia kun täysi lämpötila on saavutettu..
Jos jotain haluaa vielä varman päälle vielä pelata, niin onko paisarin korkkia vaihdettu, mutta kuulostaa kyllä ihan normaalilta..
joo ja tosiaan paisarin korkkikin on vaihdettu uuteen.
Comment
-
-
Originally posted by ohhoh View PostJos kerran lämmöt pysyy normaalina, nestettä ei kulu tai sekoitu öljyihin, eikä pakokaasuja ole nesteiden seassa, niin väittäisin että kaikki on ihan kunnossa :think
Comment
-
-
Saatko jollain testerillä tai salavalikosta katsottua nesteen lämpötilan?
Jos lämpötila on ihan normaali eikä rupea tyhjäkäynnilläkään nousemaan, niin en oikein keksi muuta kuin onko sitten letkut kuinka vanhat että antaako vaan sen verran periksi, että näyttää pullistuvan?
Jos paisarin korkkikin on vaihdettu niin kyllä sen sieltä pitäisi ennen päästää ilmoja pihalle ennen kuin letkut pamahtaa paikoiltaan.
Enpä osaa oikein enempää auttaa :think
Comment
-
-
Originally posted by ohhoh View PostSaatko jollain testerillä tai salavalikosta katsottua nesteen lämpötilan?
Jos lämpötila on ihan normaali eikä rupea tyhjäkäynnilläkään nousemaan, niin en oikein keksi muuta kuin onko sitten letkut kuinka vanhat että antaako vaan sen verran periksi, että näyttää pullistuvan?
Jos paisarin korkkikin on vaihdettu niin kyllä sen sieltä pitäisi ennen päästää ilmoja pihalle ennen kuin letkut pamahtaa paikoiltaan.
Enpä osaa oikein enempää auttaa :think
Comment
-
-
Originally posted by jari_2012 View Postmitenhänlie tuon salavalikon kautta katotaan?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View Post
Comment
-
-
En löytänyt sun postauksista että mikä toiminnallinen ongelma siinä autossa on?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostEn löytänyt sun postauksista että mikä toiminnallinen ongelma siinä autossa on?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJep kaikki kuullostaa normaalilta :think
Comment
-
-
Mites se järjestelmä on ilmattu? Ainaki mulla m54:ssa määräanturi on paisarin pohjalla, joten kuulostaa aika oudolta että järjestelmässä on max määrä nestettä mutta paisarin pohjalta ei tule yhtään nestettä. Vai olenko ymmärtäny nyt jotakin väärin?BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Originally posted by BMWjunkie View PostMites se järjestelmä on ilmattu? Ainaki mulla m54:ssa määräanturi on paisarin pohjalla, joten kuulostaa aika oudolta että järjestelmässä on max määrä nestettä mutta paisarin pohjalta ei tule yhtään nestettä. Vai olenko ymmärtäny nyt jotakin väärin?
anturi on paisarin pohjassa joo,ja nesteet normaalissa on ja pysyy. anturinko ottaa irti ei tule pisaraakaan nestettä ulos,järjestelmää ilmattu kaikilla mahollisilla keinoilla,sen valonhan kuuluisi jo sammua kun virrat laittaa päälle,silloin kun säiliössä on nestettä,aika outoa.
Comment
-
-
Originally posted by jari_2012 View Postanturi on paisarin pohjassa joo,ja nesteet normaalissa on ja pysyy. anturinko ottaa irti ei tule pisaraakaan nestettä ulos,järjestelmää ilmattu kaikilla mahollisilla keinoilla,sen valonhan kuuluisi jo sammua kun virrat laittaa päälle,silloin kun säiliössä on nestettä,aika outoa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment