Lähtee normaalisti käyntiin, mutta täytyy pitää virtoja hetki päällä että suostuu käynnistymään. Muuten saa sahata turhaan. Liekö bensalinja tyhjenee seisoessa?
Useampi tulppa oli kovasti öljyssä. Yksi oli selvästi löysällä, mutta muut ihan normaalissa kireydessä. Pientä valskausta havaittavissa kopan tiivisteestä joka ajan kanssa tietysti melkein täyttää koko putken. Uudet tulpat laitettiin ja kaikki putsattu. Vikakoodeja ei enää tule muutakuin sama flektin koodi mikä ennenkin.
Mekaaninen mittari kiinni kiskoon ja katsomaan miltä ne paineet näyttää kun virrat kääntää päälle. Kannattaa myös katsoa katoaako paine miten nopeasti kun virrat on pois päältä.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Bensansuodatinta ei ole vielä vaihdettu. Oli vastaava pitkä startti ongelma kaverin dieselissä. Suuttimen tiiviste oli huono ja korjasi ongelman. Polttoaine pääsi valumaan takaisin tankkiin. Voitais lähteä kokeilemaan samaa fixiä myös tähän. Muistaakseni tuo kisko nousee suuttimineen aika nätisti pakettina vai muistanko väärin?
Comment