Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 330dc-2003 ei käynnisty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pete695
    Bimmer Rookie
    • Oct 2016
    • 51
    • järvenpää

    E46 330dc-2003 ei käynnisty

    tulin kaupasta parkkihalli on ja ei enää lähtenyt käymään
    Vaihdettu seuraavaa
    Todettu tankkipumppu toimivaksi
    Vaihdettu auton alla oleva toimiva siirtopumppu uuteen
    YKK anturi
    Rail paineen tunnistin kiskoin
    Pumpun rele vai mikä se nyt onkaan hanskalokerossa
    Ei lähde vieläkään ei edes lupaa

    Vika koodin antaa seuraavan
    Paine kiskossa katkonainen käynnistettäessä
    Mutta tämä koodi on ollut aina ja ei ole vaikuttanut toimintaan mitenkään
  • Wespa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2016
    • 1822
    • Karjaa

    #2
    Eli startti ei pyöritä? Onko manuaali vai automaatti?
    E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
    Porsche 944 -86 (DE)
    Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

    Comment

    • pete695
      Bimmer Rookie
      • Oct 2016
      • 51
      • järvenpää

      #3
      Kyllä startti pyörittää mutta ei käynnisty ja automaatti

      Comment

      • pete695
        Bimmer Rookie
        • Oct 2016
        • 51
        • järvenpää

        #4
        voiko kampiakselin tunnistin vaikuttaa käynnistyvyyteen??se on vielä vaihtamatta

        Comment

        • Clavurion
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 9126
          • Oulu

          #5
          Millä ne koodit nyt on luettu. Paljonko rail-paine startissa? Onko kokeiltu suhauttamalla jarrukliineriä imusarjaan startissa?
          E39 530dA -02 M-Sport
          E53 X5 3.0dA -06 Sport
          * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
          Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

          Comment

          • pete695
            Bimmer Rookie
            • Oct 2016
            • 51
            • järvenpää

            #6
            ei ole kokeiltu kliineriä,autocomilla luettu,mutta vaikuttaako se kampiakselintunnistin käynnistykseen jos se on rikki?ja missä se sijaitsee m57n 330d koneessa,kun en ole bmw:tä aiemmin laitellu

            ja mistä sitä kliineriä vois suhautella?ja mitä se todistaa jos hörähtää?

            Comment

            • HTK12
              BTCF Member
              • Jul 2011
              • 10948
              • Joensuu

              #7
              Originally posted by pete695 View Post
              ei ole kokeiltu kliineriä,autocomilla luettu,mutta vaikuttaako se kampiakselintunnistin käynnistykseen jos se on rikki?ja missä se sijaitsee m57n 330d koneessa,kun en ole bmw:tä aiemmin laitellu

              ja mistä sitä kliineriä vois suhautella?ja mitä se todistaa jos hörähtää?
              Ei lähde käyntiin rikkinäisellä kampurananturilla. Jos hörähtää suihkauttamalla jotain palavaa, että ongelma on polttoainepuolella, suihkutat sitä imupuolelle.
              e39 540iA E85

              Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
              Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
              Retrofit ym. koodaukset (BMW)
              Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
              INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
              Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

              Comment

              • pete695
                Bimmer Rookie
                • Oct 2016
                • 51
                • järvenpää

                #8
                Joo,kliinerillä hörähti jo???entäs sitten,missä voisi olla vika

                Comment

                • HTK12
                  BTCF Member
                  • Jul 2011
                  • 10948
                  • Joensuu

                  #9
                  No sittenhän tuo on jo aika hyvin rajattu, testeri kiinni ja katsomaan live-dataa startissa. Jos nyt jatketaan veikkaamista, niin rail-paineet ei nouse riittävän ylös. Jos ei tule järkeviä lukemia, niin anturi/liitos tarkistukseen ensimmäisenä.
                  e39 540iA E85

                  Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                  Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                  Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                  Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                  INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                  Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                  Comment

                  • pete695
                    Bimmer Rookie
                    • Oct 2016
                    • 51
                    • järvenpää

                    #10
                    Tyhjää käy vähän aikaa omillaan ilman kliineriä,ei vastaa kaasuun ja sitte sammuu,nyt syttyi jo dde valikon mikä ei aiemmin palanut,herjaa sitä kiskon painetta käynnistettäessä,meniköhän jo pumppu uusiks

                    Comment

                    • pete695
                      Bimmer Rookie
                      • Oct 2016
                      • 51
                      • järvenpää

                      #11
                      No niin inpalla luettu
                      Ja saa ilmaa jostain käynnistettäessä
                      Luultavasti jo pumpun solenoidin orenkaat tai sen akselin tiivisteet mitkä on siinä torx 27 kokoisen alla


                      Kysymys,mistä tiivisteet,tiivistekeskus??

                      Comment

                      • pete695
                        Bimmer Rookie
                        • Oct 2016
                        • 51
                        • järvenpää

                        #12
                        Mistä saa ne kp-pumpun solenoidin tiivisteet

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎