eli valo paloi pari viikkoa sitten ja jävin huollossa tarkistuttamassa oli kuulemma toinen lambda-anturi hälyttänyt liian laihasta seoksesta! nyt valo sytty taas eli VITTU MULLA MENEE HETI HERMOT! meenkö taas huoltoon nollaamaan vai vaihtaan anturin vai ajanko vaan meneen niinkuin ei mitään valoa palaiskaan!! kuinka vaarallista???
e 46 keltainen moottorivalo!!
Collapse
X
-
No älä nyt aja sillä ettei tuu 8732467823€:n remonttia heti, ellet ole varma, että vika on just sama
Penarihuoltoon vaan , vikakoodien luku ja uutta lambadaa kehiin.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
-
Mulla oli kans yhtä tuskaa sen valon kans. Sai vaihtaa osia osien jälkeen huollossa, ku arvailivat. Sieltä on varmuudella menny, joko ilmamäärämittäri tai jompikumpi lambda anturi. Mun kohdalla vaihtoivat ilmamäärämittarin ja lambda anturin. Toinen lambda anturi osottautu lopulta vialliseksi.
Comment
-
Mulla oli sama homma, kierrokset vatkasi ja lievää tehonpuutetta oli havaittavissa, moottori valitti laihaa seosta ja syylliseksi epäiltiin lambdaa tai ilmamassamittaria. Vaihdoin jälkimmäisen, jonka jälkeen valo sammui itsestään(Ei kiinnostanut maksaa sen nollaamisesta merkkiliikkeelle) eikä ole sen koommin syttynyt.Originally posted by molotoweli valo paloi pari viikkoa sitten ja jävin huollossa tarkistuttamassa oli kuulemma toinen lambda-anturi hälyttänyt liian laihasta seoksesta! nyt valo sytty taas eli VITTU MULLA MENEE HETI HERMOT! meenkö taas huoltoon nollaamaan vai vaihtaan anturin vai ajanko vaan meneen niinkuin ei mitään valoa palaiskaan!! kuinka vaarallista???

Lievää kierrosten vatkaamista tyhjäkäynnillä esiintyy edelleenkin, en sitten tiedä johtuuko se lambdasta vai mistä. Sitä alan tutkimaan vasta kun valo syttyy tai ajamisesta tulee tuskallista...
Comment
-
huollossa kävin ja viaksi varmistui ensimmäinen lambda joten se tilattiin ja ensviikolla vaihdetaan!
ei muuten oo maksanu kummallakaan kerralla toi valon nollaaminen mitään! ja kyllä mullakin palaa se keltanen valo niin kauan että laittaa auton käyntiin vaikkei mitään vikaa oliskaan
sigpic
F11 520d 2014
Comment
-
Missäs päin maailmaa olet käynyt nollauttamassa sitä valoa ilmaiseksi, kiinnostaisi tietää?Originally posted by molotowhuollossa kävin ja viaksi varmistui ensimmäinen lambda joten se tilattiin ja ensviikolla vaihdetaan!
ei muuten oo maksanu kummallakaan kerralla toi valon nollaaminen mitään! ja kyllä mullakin palaa se keltanen valo niin kauan että laittaa auton käyntiin vaikkei mitään vikaa oliskaan 
Comment
Comment