Potilaana facelift neliveto 330xd. Täristää hivenen ajossa ja kääntäessä rutisee etupuolella jotain. Voisiko rutina kuulua jakolaatikosta vai onko vain vetarin nivel vai joku muu? Jos olisi jakolaatikossa vika onko mahdollista muuttaa takavedoksi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 330xd rutisee kääntäessä? Takavedoksi?
Collapse
X
-
Ei siellä jakolaatikossa pitäisi juuri helposti särkyvää olla kun on vain avoin tasauspyörästö. Veikkaus etuvetarin ulkonivelelle ja tuohonhan ei tarvikkeena kokonaiset vetaritkaan paljoa maksa esim Autodocissa. Isompi (ja järjetön) homma muuttaa takavedoksi kuin korjata se varsinainen vika joka tapauksessa.
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostEi siellä jakolaatikossa pitäisi juuri helposti särkyvää olla kun on vain avoin tasauspyörästö. Veikkaus etuvetarin ulkonivelelle ja tuohonhan ei tarvikkeena kokonaiset vetaritkaan paljoa maksa esim Autodocissa. Isompi (ja järjetön) homma muuttaa takavedoksi kuin korjata se varsinainen vika joka tapauksessa.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEikä se jakolaatikko ole edes kauhean edessä
Comment
-
-
Täytyy kyllä ihmetellä, miksi heti ensimmäisenä olla miettimässä varusteen x poistamista kun tulee jotain vikaa? Siis ennen kuin on edes selvitetty mitä se mahdollinen korjaaminen maksaa. En ymmärrä, jos pitää penniä venyttää, niin väärä merkki.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostTäytyy kyllä ihmetellä, miksi heti ensimmäisenä olla miettimässä varusteen x poistamista kun tulee jotain vikaa? Siis ennen kuin on edes selvitetty mitä se mahdollinen korjaaminen maksaa. En ymmärrä, jos pitää penniä venyttää, niin väärä merkki.
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostEi siellä jakolaatikossa pitäisi juuri helposti särkyvää olla kun on vain avoin tasauspyörästö. Veikkaus etuvetarin ulkonivelelle ja tuohonhan ei tarvikkeena kokonaiset vetaritkaan paljoa maksa esim Autodocissa. Isompi (ja järjetön) homma muuttaa takavedoksi kuin korjata se varsinainen vika joka tapauksessa.
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostTäytyy kyllä ihmetellä, miksi heti ensimmäisenä olla miettimässä varusteen x poistamista kun tulee jotain vikaa? Siis ennen kuin on edes selvitetty mitä se mahdollinen korjaaminen maksaa. En ymmärrä, jos pitää penniä venyttää, niin väärä merkki.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment