Potilaana facelift neliveto 330xd. Täristää hivenen ajossa ja kääntäessä rutisee etupuolella jotain. Voisiko rutina kuulua jakolaatikosta vai onko vain vetarin nivel vai joku muu? Jos olisi jakolaatikossa vika onko mahdollista muuttaa takavedoksi?
e46 330xd rutisee kääntäessä? Takavedoksi?
Collapse
X
-
-
Ei siellä jakolaatikossa pitäisi juuri helposti särkyvää olla kun on vain avoin tasauspyörästö. Veikkaus etuvetarin ulkonivelelle ja tuohonhan ei tarvikkeena kokonaiset vetaritkaan paljoa maksa esim Autodocissa. Isompi (ja järjetön) homma muuttaa takavedoksi kuin korjata se varsinainen vika joka tapauksessa.
Comment
-
Eikä se jakolaatikko ole edes kauhean edessäOriginally posted by muuris View PostEi siellä jakolaatikossa pitäisi juuri helposti särkyvää olla kun on vain avoin tasauspyörästö. Veikkaus etuvetarin ulkonivelelle ja tuohonhan ei tarvikkeena kokonaiset vetaritkaan paljoa maksa esim Autodocissa. Isompi (ja järjetön) homma muuttaa takavedoksi kuin korjata se varsinainen vika joka tapauksessa.
Comment
-
Ei ole mutta etukardaania myöten voinee ääni kulkea että vaikuttaa tolta. Omalla kokemuksella kyllä huonon jakolaatikon ääni kuuluu selvästi siitä jalkojen/penkin tienoolta.Originally posted by Muurahainen View PostEikä se jakolaatikko ole edes kauhean edessä
Comment
-
Täytyy kyllä ihmetellä, miksi heti ensimmäisenä olla miettimässä varusteen x poistamista kun tulee jotain vikaa? Siis ennen kuin on edes selvitetty mitä se mahdollinen korjaaminen maksaa. En ymmärrä, jos pitää penniä venyttää, niin väärä merkki.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Toyota miehen puheelta tuo omastaki mielestä vaikutti. Aikoinaan sellaisen omistaneena kun johonkin ongelmaan koitti ettiä vastausta niin 90% tuloksista oli että ota pois se..Originally posted by HTK12 View PostTäytyy kyllä ihmetellä, miksi heti ensimmäisenä olla miettimässä varusteen x poistamista kun tulee jotain vikaa? Siis ennen kuin on edes selvitetty mitä se mahdollinen korjaaminen maksaa. En ymmärrä, jos pitää penniä venyttää, niin väärä merkki.
Comment
-
Itte en suosittele niitä halvimpia vetareita vaikka halpoja ovatkin, ajoin ehkä noin 5-7tkm uusilla vetareilla ja sitten luultavasti se c-sokka/lukitusrengas uppos vetariin ja tumppi pääsi ulos 110km/h vauhdissa.... Mitään muuta järkevää selitystä en sille nää. Joko vetari liian pehmeä tai sokka oli huono.Originally posted by muuris View PostEi siellä jakolaatikossa pitäisi juuri helposti särkyvää olla kun on vain avoin tasauspyörästö. Veikkaus etuvetarin ulkonivelelle ja tuohonhan ei tarvikkeena kokonaiset vetaritkaan paljoa maksa esim Autodocissa. Isompi (ja järjetön) homma muuttaa takavedoksi kuin korjata se varsinainen vika joka tapauksessa.
Comment
-
Tämä on asia mitä itsekkin usein täällä ihmettelen. :think:thinkOriginally posted by HTK12 View PostTäytyy kyllä ihmetellä, miksi heti ensimmäisenä olla miettimässä varusteen x poistamista kun tulee jotain vikaa? Siis ennen kuin on edes selvitetty mitä se mahdollinen korjaaminen maksaa. En ymmärrä, jos pitää penniä venyttää, niin väärä merkki.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
Comment