Kun on yli 15 astetta pakkasta, ei käynnisty millään ilveellä. Tuntuu kuin ei olisi puristuksia ollenkaan. Vähän kun lämpeää ni käynnistyy kun palmun alta. Mikä mahtaisi olla vikana?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N42 ei käynnisty pakkasella
Collapse
X
-
Originally posted by Redain View PostOk.
Eli saa melkee miettii jo koneen vaihtoa suoraan.
Ei jaksa enää leikkiä tuon N42 koneen kanssa. Ollut enemmän kuin liikaa ongelmia ja yhden jo vaihtanut ks autoon.
Ei toi öljypumpun vaihto nyt niin kamala homma ole. Samalla uusii jakopään.
Comment
-
-
Jos ollut paljon pätkäajoa niin liimaventtiili? Joissain tapauksissa öljylaatukohtainen käytös mutta myös kondenssivesi-vaahtoaminen. Omalla kohdalla sama kone keräs todella paljon kondenssia öljyn sekaan vaikka työmatka oli vajaa 30 km suuntaansa ja munuaissuojat elokuusta toukokuuhun.Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
ex 325 e30, 316ti e46
Comment
-
-
Joo liimaventtiili ilmenisi juuri noin että pyörittää iloisesti mutta ei käynnisty millään, ei edes yritä. Siihen ei oikein helpompaa keinoa ole kuin auto jonnekin lämpiämään (+15 asteeseen vähintään) ja sitten sahaa niin kauan että viimein suostuu käyntiin. Akun voi hyvinkin joutua lataamaan välissä ainakin kerran.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostJoo liimaventtiili ilmenisi juuri noin että pyörittää iloisesti mutta ei käynnisty millään, ei edes yritä. Siihen ei oikein helpompaa keinoa ole kuin auto jonnekin lämpiämään (+15 asteeseen vähintään) ja sitten sahaa niin kauan että viimein suostuu käyntiin. Akun voi hyvinkin joutua lataamaan välissä ainakin kerran.
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostVoihan sitä miettiä mitä vaan, mutta ei tuossa ole mitään perusteita moottorin vaihdolle. Kaikki vanhat N42 ja N46 on niin susia ja paljon ajettuja, että tuskin vaihtamalla parempaa saa. Keskittyy ennemmin korjaamaan vanhaa.
Ei toi öljypumpun vaihto nyt niin kamala homma ole. Samalla uusii jakopään.
Se miksi en nyt ala korjaamaan tuota on myös takana öljyn ilmaisin kun oli entinen. Emäntä ajoi pitkään tuolla ilman öljyjä tuolla. Ja sen nykyään kuulee.
Auto on nyt sääsuojassa niin katsotaan mihin päätytään joskus tulevaisuudessa.Verhoilutyöt, vikakoodin luenta, hiekkapuhallustyöt Turku, Rauma seudulla. Yhteydet yv tai Redain(at)gmail.com
Comment
-
-
Jos oikein katsoin niin Ruotsista moottorit alkaen 950€ + toimituskulut.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Comment