Onko haittaa jos ottaa vaa sulakkeen irti tuosta toisioilmapumpun paikasta, kun imitoi hiustenkuivaajaa.
E46 toisioilmapumppu
Collapse
X
-
Vikakoodiahan siitä pukannee, ehkä jopa moottorin vikavalo. Koodaus, block-off plate paikoilleen ja alipaineletku umpeen on se oikea tapa deletoida kyseinen turha hökötys.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
Osaako joku kertoa millaista koodausta tämä vaatii? Pojan autossa on tuo pumppu, joka pitää ääntä ja ajattelin blokata sen pois käytöstä. Mutta ilmeisesti auto pitää koodata/fläshätä EU2-moodiin. Onko joku täällä onnistunut tekemään moisen koodauksen/ohjelmoinnin. Ei ole enää muistissa WinKFP-temput itsellä.... Auto on 2004 316i.
Comment
-
Meidän nelikuutioon on nimenomaan tehty laittamalla tuo Euro2-ohjelma, olikohan ISTAlla. Samaan syssyyn pääsee eroon turhista katin jälkeisistä lambdoista ja voi laittaa vakiota fiksumman pakosarjan.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
Tämä versio taitaa olla ehkä EURO3 versio, koska tässä yksilössä on simppeli "suoraputkinen" pakosarja, jonka perässä keskellä autoa yksi katti kahdella lambdalla. Mutta sen lisäksi toisioilmapumppu. Ilmeisesti EURO4 versioon tulee sitten lisänä se kattipönttöinen pakosarja?
Eli tässä pitäisi pudottaa EU3 > EU2. Mutta pitääkö flashata koko moottorin softa uusiksi vai riittääkö pelkkä koodaus DME:hen?
Sattuisiko tässä PK-seudulla olemaan ketään, joka kohtuukorvauksella tekisi tuon EU2-muutoksen?
Comment
Comment