joo nuohan on käytännössä tyyppivika näissä nelipyttyisissä e46, että menee ennemmin ku myöhemmin.
Bmw 316i
Collapse
X
-
Originally posted by aae30 View Postjoo nuohan on käytännössä tyyppivika näissä nelipyttyisissä e46, että menee ennemmin ku myöhemmin.
Hieman epäilen, että syy olisi venttiilivarren kumeissa. Itsellä on autossa kohta 20v ja päälle 200tkm ajettu N42 kone, eikä syö öljyä käytännössä ollenkaan. Toki kuluneet venttiilivarren kumit aiheuttaa pölläyttelyä mm. käynnistäessä, mutta saa ne olla jo todella väljät, että ihan jatkuvasti ajaessakin savuttaisi.
Entä jos jossain on vaan öljyvuoto, josta öljy pääsee suoraan valumaan kuuman pakoputken päälle ja siitä aiheutuu savutusta?Last edited by N42fun; 28-06-2022, 16:35.
Comment
-
niin,kun tää tekeen sitä välillä, ei koko aikaa,alkaa yleensä vauhdissa,painoin paikallaan kaasun pohjaan,rajoittimeen asti,ei savuttanu.Eikä kyllä vuoda putken päälle öljyä..Originally posted by N42fun View PostHieman epäilen, että syy olisi venttiilivarren kumeissa. Itsellä on autossa kohta 20v ja päälle 200tkm ajettu N42 kone, eikä syö öljyä käytännössä ollenkaan. Toki kuluneet venttiilivarren kumit aiheuttaa pölläyttelyä mm. käynnistäessä, mutta saa ne olla jo todella väljät, että ihan jatkuvasti ajaessakin savuttaisi.
Entä jos jossain on vaan öljyvuoto, josta öljy pääsee suoraan valumaan kuuman pakoputken päälle ja siitä aiheutuu savutusta?
Comment
-
Tänään ei suostunut savuttaan millään konstin,semmonen huomio tuossa tuli mieleen,että sillon kun se savuttaa,aukasee konepellin niin sieltä nousee kans käryä pakosarjan tietämiltä jostain..ja haisee aika reippaasti palanut,toki saattaa jostain muutama tippa tippua putken päälle,mut ei kai se voi vaikuttaa siihen mitä putken sisältä tuleeOriginally posted by mikko45 View Postkoitan huomena
Comment
-
Comment