voiko joku tietäväinen antaa vinkin miten konepellissä olevan BMW-merkin saa irti hajoittamatta mitään. Pitäisi saada vaihdettua tilalle uusi merkki. Auto on E46 -98. Voiko vain nätisti repiä??
pellin verhoilu irti etuseunasta ja sitten painelet vuorotellen tylpällä esineellä merkin alapuolelta niitä nastoja joilla se on kiinni.
Toivotavasti tosta ymmärtää.
Muistaakseni E46 konepellissä verhoilu ei ulotu niin eteen, vaan merkin tapit ovat alapuolelta pellin suojassa, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää merkin vääntäminen irti ulkopuolelta. Merkki lähtee aika helposti, kun sitä vääntää merkin alta jollakin "tikulla". Jonkinlainen muovilasta on varmaan paras esine sen irroittamiseen, jotta ei naarmuta maalipinta.
jep, ei näy tappeja vaan ovat piilossa pellin alla. Sinne ei taida päästä käsiksi, joten pitää koittaa repiä sitä merkkiä irti!!
Se lähtee todella nätisti kun raotat sitä merkkiä joka puolelta tasaisesti, ei pitäis olla kovin tiukassa.
Tietenkin sellaisella työkalulla joka ei naarmuta maalia.
BMW varaosat, tuning & styling!
E92 335i -06 ex E46 330Ci -02
ex E46 328i Coupe -99
ex E36 325i Coupe -92
Kyllä, ellei olla oltu vitsikkäällä päällä ja liimattu niitä kiinni esim jollain sikamassalla. Sitten kannattaa porata keskelle merkkiä reikä jos se on roskiin menossa muutenkin ja kammeta isolla meisselillä siitä reiästä. Ja on tästäkin jälkimmäisestä vaihtoehdosta kokemusta.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Itte oon käyttäny talttapääruuvimeisseliä, teippiä ja sanomalehteä tahi vastaavaa.
Teippaat ruuvimeisselin pään, niin ettei se aiheuta naarmuja. Sanomalehdestä tjsm taittelee semmoisen sopivan paksun ja tiiviin paketin, jota vasten voi kammeta merkin irti. Oliko tarpeeksi epäselvästi selostettu?
Itte oon käyttäny talttapääruuvimeisseliä, teippiä ja sanomalehteä tahi vastaavaa.
Teippaat ruuvimeisselin pään, niin ettei se aiheuta naarmuja. Sanomalehdestä tjsm taittelee semmoisen sopivan paksun ja tiiviin paketin, jota vasten voi kammeta merkin irti. Oliko tarpeeksi epäselvästi selostettu?
Samalla periaatteella, ite oon käyttäny vanhaa luottokorttia tms jonka työntää pellin ja merkin väliin. Löytää hyvin pituussuunnassa edestä ja takaa sellaset hyvät kolot mihin voi rauhassa korttia vinguttaa.
Siihen sitten vaan väliin ruuvaria tai varovasti puukkoa ja nitkuttelee ympäri merkkiä irti. Eka keissi voi olla tiukassa, rohkeesti vaan
Samalla periaatteella, ite oon käyttäny vanhaa luottokorttia tms jonka työntää pellin ja merkin väliin. Löytää hyvin pituussuunnassa edestä ja takaa sellaset hyvät kolot mihin voi rauhassa korttia vinguttaa.
Siihen sitten vaan väliin ruuvaria tai varovasti puukkoa ja nitkuttelee ympäri merkkiä irti. Eka keissi voi olla tiukassa, rohkeesti vaan
Älkää nyt tehkö merkkien poistosta rakettitiedettä
Puhtaalle pellille muovikortti ja meisselillä kampee varosvasti molemmista reunoista tapit ylös. Eli tapit löytyvät kohdista 9 ja 15 (kun katsoo kelloa).
Mulla oli kolmenelkussa niin tiukassa, ettei lähtenyt millään taivuttamalla vaan taipui pelkkä merkki. Kun olin tarpeeksi taivuttanut niin sain nippusiteen vedettyä merkin alta ja laitettua sen kiinni eli tein siitä nipparista lenkin. Sitten vaan rivakka nykäsy ja johan lähti merkki tallin katon kautta tuulilasille.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Mulla oli kolmenelkussa niin tiukassa, ettei lähtenyt millään taivuttamalla vaan taipui pelkkä merkki. Kun olin tarpeeksi taivuttanut niin sain nippusiteen vedettyä merkin alta ja laitettua sen kiinni eli tein siitä nipparista lenkin. Sitten vaan rivakka nykäsy ja johan lähti merkki tallin katon kautta tuulilasille.
Ai prkl nää pitäs saada kaikki saman topicin alle Vaihekepinnupin vaihot ja muut
Comment