Announcement

Collapse
No announcement yet.

saako 330i ahdinta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Tapi
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 3117
    • Välisuomi

    #16
    Katsastusmies suhtautuu nätisti asennettuihin remmiahtimiin yleensä melko ymmärtäväisesti: Harvalla riittää mielenkiintoa ryhtyä konehuoneessa tutkimaan mitä muutoksia sinne on tehty. Mitä uudemmasta autosta on kysymys, sitä vähemmän konehuoneen muoveja tekee mieli tuijotella.

    Suurella todennäköisyydellä sillä remmiahdinpaketilla varustetulla 330i:lla voi ajaa katsastuksiin täysin huoletta (olettaen että ohjelma on tehty siten että päästömittaus toteutuu hyväksytysti). Suurin riski katsastusmiehen kiinnostuksen lisääjäksi on naapurikateus ja sekin vasta oman elvistelyn seurauksena. Se kellä ahdin on, se ahtimeensa tyytyköön. Turha niillä on elvistellä.
    ---

    Comment

    • exodus
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 774
      • Oulu

      #17
      Originally posted by -Tapi
      Katsastusmies suhtautuu nätisti asennettuihin remmiahtimiin yleensä melko ymmärtäväisesti: Harvalla riittää mielenkiintoa ryhtyä konehuoneessa tutkimaan mitä muutoksia sinne on tehty. Mitä uudemmasta autosta on kysymys, sitä vähemmän konehuoneen muoveja tekee mieli tuijotella.

      Suurella todennäköisyydellä sillä remmiahdinpaketilla varustetulla 330i:lla voi ajaa katsastuksiin täysin huoletta (olettaen että ohjelma on tehty siten että päästömittaus toteutuu hyväksytysti). Suurin riski katsastusmiehen kiinnostuksen lisääjäksi on naapurikateus ja sekin vasta oman elvistelyn seurauksena. Se kellä ahdin on, se ahtimeensa tyytyköön. Turha niillä on elvistellä.
      tottakai se noin voi onnistua ja eihän niitä uusia autoja tarvi ihan heti katsastaakaan. Mutta en sitten kun se kolari sattuu omalle kohdalle? Silloin saattaa vakuutusyhtiökin kiinnostua mitä pellin alta löytyy. Tämän takia niistä kokeillaan tehdään laillisia...

      Comment

      • -Tapi
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 3117
        • Välisuomi

        #18
        Originally posted by exodus
        Silloin saattaa vakuutusyhtiökin kiinnostua mitä pellin alta löytyy. Tämän takia niistä kokeillaan tehdään laillisia...
        Tietenkään ei kannata autoa viritellä, jos omatunto pitää hereillä. Kaikki mikä nostaa auton tehoa muutoskatsastamatta, on laitonta ja lopunperin tuomittavissa, lastusta ja pörinäpöntöstä lähtien.

        Ja jos ajat kolarin, vakuutusyhtiö korvaa vastapuolen vahingot riippumatta ajopelistäsi. Vakuutusyhtiö voi jälkeenpäin periä korvaussumman syylliseltä.

        (En siis suosittele laittomuuksiin mutta en myöskään jeesustele. Maanteillämme on ihan oikeitakin ongelmatapauksia, joten mielestäni on turhaa jeesustella mikä on virittämisessä eettisesti oikein)
        ---

        Comment

        • Xander
          Bimmer Rookie
          • Dec 2005
          • 122
          • Home

          #19
          Tossa ainakin yhteen opeliin laitettu remeli

          Comment

          • eeki
            BTCF Member
            • Jul 2003
            • 1966
            • HKI

            #20
            Kappas vaan, siellähän oli mielenkiintoista juttua.. Ilmeisesti siis ainakin Steinmetzin teetättämä TÜV-todistus, jossa todetaan auton täyttävän euro 2-vaatimukset ahdinsatsin asennuksen jälkeen, on riittävä vähäpäästöisyysvaatimusten osoittamiseksi. Tästä on tosin kaksi vuotta jo aikaa, kannattaa kysyä akelta uudestaan, mutta antaapa ainakin toivoa että moinen viritys voisi onnistuakin!
            Ducati 998 -02 //

            Comment

            • mike-84
              Bimmer Rookie
              • Feb 2003
              • 34

              #21
              Kiitos...

              ...kaikille jotka sivisti mua tässä jutussa. Nyt on lomat lopuillaan ja pitää lähtä tienaan toiseen maahan niin ei tuu tällä foorumilla rupateltua.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎