Vähän aikaa sitten ajoin normaalisti ja kiihdytin vauhdin 80 km/h jolloin äkillisesti moottori sammui mutta virrat pysyi muuten päällä ja sain käännettyä läheisen huoltoaseman pihaan ja siinä yritin käyntiin niin starttimoottori pyörii mutta auto ei lähe käyntiin ja kaasu ei tunnu toimivan... Mikähän autossa on vikana???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 320d sammui kesken ajon! kiire!
Collapse
X
-
WELLCOME TO THE CLUB!
Villi veikkaus:
Siirtopumppu = 200€ + työt
Jakajapumppu, BOSCH VP44 (136hp/100kW) = n.1500€ + 5h työtLast edited by TINTTI; 29-01-2006, 15:52.420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm
-
-
Originally posted by tolamminVähän aikaa sitten ajoin normaalisti ja kiihdytin vauhdin 80 km/h jolloin äkillisesti moottori sammui mutta virrat pysyi muuten päällä ja sain käännettyä läheisen huoltoaseman pihaan ja siinä yritin käyntiin niin starttimoottori pyörii mutta auto ei lähe käyntiin ja kaasu ei tunnu toimivan... Mikähän autossa on vikana???
Jos se on siirtopumppu, se toimii niin, että auton toimintatila siirtyy vikasietotilaan, jolloin auto on aika tehoton, mutta kuiten vielä toimii (tarkoituksena kai ajaa huoltoon suoraan). Niin ja moottorista lähtee samanlainen ääni kuin vanhasta dieselmersustaVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Huh... taitaa olla seuraavaksi meikäläisen 320d:n vuoro kun yksitellen kaikki klubin pikkudieseleiden pumput poksahtelevat No toivottavasti tämän reissun kestää, huomenna pitäisi taas 500 km päästä, tänään menikin tulomatka ihan moitteetta.
Anyway, tsemppiä tolammin, toivottavasti vika löytyy eikä tule kalliiksi.
Comment
-
-
Originally posted by HemiKyllä viittaa ikävä kyllä juuri jakajapumppuun jos kuolee laakista kuin niskalaukauksesta?
Kai joku keksii tehä näitä tarvikkeina, ja hinta tipahtaa kohtuulliseksi, toivottavasti... Ja pumppu alkaa kestämään!
Itsellä mielessä 320d mutta ei hyvältä näytä......
Comment
-
-
En kyllä ole perehtynyt vielä bemun dieseltekniikkaan niin paljon että osaisin sanoa=tietäisin syy-yhteyttä näille pumppujen pamahtamisille. Sen tiedän että minultakin niitä aika usein kysellään n.200tkm ajettuihin 98-99 320D yksilöihin. Näitä menee Ruotsissakin, joten ei niitä käytettynä tunnu oikein olevan missään. Ko.pumppu on kuitenkin e46:n vikatiheyttä selvästi nostava "tekovika", joten se on yksinkertaisesti vain heikkolaatuinen.
Comment
-
-
Originally posted by HemiEn kyllä ole perehtynyt vielä bemun dieseltekniikkaan niin paljon että osaisin sanoa=tietäisin syy-yhteyttä näille pumppujen pamahtamisille. Sen tiedän että minultakin niitä aika usein kysellään n.200tkm ajettuihin 98-99 320D yksilöihin. Näitä menee Ruotsissakin, joten ei niitä käytettynä tunnu oikein olevan missään. Ko.pumppu on kuitenkin e46:n vikatiheyttä selvästi nostava "tekovika", joten se on yksinkertaisesti vain heikkolaatuinen.
Onko jollakin räjäytyskuvia kyseisestä laitteesta? Ihmisen tekemä kai sekin on, joten kai siihen parannuksia voisi tehdä, vai mitä Hemi?...
Comment
-
-
Eiköhän se viimeistään siinä vaiheessa selviä jos se tuosta omastani pamahtaa...tosin siinä nyt on Suomikilsoja vasta 80tkm, joten vähän aikaa pitäisi ainakin todennäköisesti joutua vielä odottelemaan. Sellaista osaa kun ei ole maailmassa olemassakaan että siitä 2000€ maksaisin, joten jos ei käytettyä löydy niin sitten korjataan/parannellaan.
Comment
-
-
Originally posted by kanitolammin: Joko ehdit asentaa tuning boxin??
Comment
-
-
Originally posted by JayJay-Muistaakseni pösöissä vai oliko se opeleissa on tuo sama vp44 pumppu, varmaan vois purkaamoilta löytyä?.420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm
Comment
-
Comment