Suositelkaa ketkä olette jälkiasennuksena luukkuja laittaneet, millainen ja mihin hintaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Millainen kattoluukku e46 ci:hin?
Collapse
X
-
Ei helvata---
--- mutta jos olet tosissasi, niin mulla on antaa sulle Finlandia kaikilla mekaniikan peruslakien mukaisilla höystöillä. Eli taatusti vuotaa, suhisee ja kertoo muutoinkin autoonsa sellaisen laittaneesta yhtä sun toista
Saat sen siis ihan ilmatteeksi. Luukku on irroitettu, syvää inhoa tuntien, E21 323i:stä.
Comment
-
-
Kuten yllä on jo ilmaistu, niin älä nyt helvetissä edes harkitse vakavasti jälkiasennusluukun hankkimista. Tai jos haluat luukun, niin vaihdata kattoluukullinen katto merkkiliikkeessä. Mutta halvemmaksi tulee hankkia suoraan sellainen auto, jossa on haluamasi kattoluukku valmiiksi varustelistalla.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Mä luulin että nämä kattoluukku sankarit jäi 80 luvulle mutta ei saatana, kyllä niitä vaan jostain vielä sikiää..BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
En ehkä E46:een laittais jälkikäteen kattoluukkua etenkin jos on ilmastointi, mutta vanhempaan peliin en näe siinä mitään estettä. Ja jos luukku on asennettu ammattiliikkeessä, toimii sähköllä ja EI ole finlandia, niin mikä ettei. On noita vastaan tullu monenlaisia ja laatu on kieltämättä vaihdellut. Tee-se-itse asennetut on yleensä ihan perseestä, mutta ammattiliikkeessä laitetut saksalaiset luukut yhtä toimivia kuin originaalit.
Mutta edelleen, en laittaisi E46:een, enkä muuhunkaan niin uuteen autoon.
Comment
-
-
No tämähän nyt kirvoittaa mieliä, taitaa olla eka mitä näen että jengi ihan tohinoissa..
Ei nyt tietenkään puhuta mistään corolla-kasari-hässäkästä vaan lähinnä kokemuksia että voiko jälkiasennuksena laittaa yleensäkään. Yks luukullinen e36 on ollut joskus ja eipä sille ollut kyllä juuri käyttöä..
Ehkä takalasin ritilää ja silleen.. Ja seeprapäälliset penkkeihin. Ja tietty ne muoviset tuuletushelvetit ikkunan yläreunoihin..?
Ja tuo on totta että jälleenmyyntiarvo tippuu, eipä tullut äkkiseltään eilen ajateltua ja sitähän ei tarkka mies halua varsinkin kun m3 kummittelee mielessä..
Muuten, kun katosta puhetta onko tietoa paljonko m3 cabrio kestää ottaa kangaskatolla huippuja? Rajoittimen kans kyllä kestää tappiin siitä on kokemusta, mutta miten käy kun rajoitin pois ja huilaa 285 ainaki, kai siinä alkaa oleen rätti aika tiukalla..?? <-E90, E39, E46, E36, E35..
Comment
-
-
muutan taas vähän topicin suuntaa.
Se katon vaihtaminen ei ole osaavalta hepulta kun päivän homma kaikkine viimeistelyineen, + sit tietty auto ois hyvä ylimaalata huolella.
Entiseen autooni teki läänin paras peltiseppä katonvaihdon juuri sentakia että tahdoin alkuperäsen luukun siihen.
saumat silotti koritinalla sileiks, ja ruostesuojasi kunnolla.
maalauksen jälkeen kukaan ei löytänyt yhtään virhettä autosta mistä katon oisi voinut havaita vaihdetuksi.
Että ei se mahdotonta ole, suosittelen vaan suoraan auton vaihtoa tossavaiheessa kun kyseessä ei ole "harrasteauto"
Comment
-
-
Ei harrasteauto? e46 ci-00?
Bmw on aina harrasteauto..
No kyllä viesti meni perille. Unohdamme luukut ja vain vähän kromia ja "isohkoa" vannetta kesäksi ja sitten jäämme suunnittelemaan seuraavaa siirtoa..
OT aika hyvin tullut e46 m3 hinnat alas, nyt saa viidelläkympillä jo jotain, kaks vuotta sitten tuskin tax freen..? <-E90, E39, E46, E36, E35..
Comment
-
Comment