Viime viikolla auto vaihtui e36 --> e46
ja kuukausi sitten vaihdatin kennon e36:seen ja kalliiksihan se tuli.
Nyt tossa samat oireet..pe laitoin nesteet ylärajaan (kylmänä) ja nyt 1-2cm tipahtanut raja (ajettu noin 100km) ja kuskin lattiamatto märkä. Ei taida olla vaihtoehtoja, o-rengas tai kenno? Mutta kuulin että e46:ssa lattiamatto on kumi pinnoitettu alta, onkohan tosi? Silloinhan tilanne olis hieman erilainen...mutta mikä?
ja kuukausi sitten vaihdatin kennon e36:seen ja kalliiksihan se tuli.
Nyt tossa samat oireet..pe laitoin nesteet ylärajaan (kylmänä) ja nyt 1-2cm tipahtanut raja (ajettu noin 100km) ja kuskin lattiamatto märkä. Ei taida olla vaihtoehtoja, o-rengas tai kenno? Mutta kuulin että e46:ssa lattiamatto on kumi pinnoitettu alta, onkohan tosi? Silloinhan tilanne olis hieman erilainen...mutta mikä?
Comment