Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 lasit huurussa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MazterI
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 312
    • Jyväskylä

    E46 lasit huurussa

    Moro,

    aamusella oli tuota pakkasta taas liki 25 ja oli semmoista probleemia että välillä JKL-TRE ajellessa lasit oli pirun huuruiset.

    Autossa on kyllä lämmintä riittävästi, mutta puhallus ei kerennyt sivulaseja sulattaa ollenkaan. Jäätä oli siis sisäpuolella ihan selkeesti. Samoin takalasilla oli huurua sisäpuolella. Auto on siis e46 varustettana tuolla tavallisella, eli manuaali-ilmastoinnilla.

    Mulla on talvisinkin kangasmatot autossa, eli olisikohan vain niissä kosteutta. Sinällään kosteutta ei kyllä tuntunut itse matoissa eikä niitten alla ainakaan merkittävästi.

    Mutta onko muita ideoita missä vika voisi piillä?

    t.Pekka
  • pete81
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 2056
    • .........

    #2
    Originally posted by MazterI
    Moro,

    aamusella oli tuota pakkasta taas liki 25 ja oli semmoista probleemia että välillä JKL-TRE ajellessa lasit oli pirun huuruiset.

    Autossa on kyllä lämmintä riittävästi, mutta puhallus ei kerennyt sivulaseja sulattaa ollenkaan. Jäätä oli siis sisäpuolella ihan selkeesti. Samoin takalasilla oli huurua sisäpuolella. Auto on siis e46 varustettana tuolla tavallisella, eli manuaali-ilmastoinnilla.

    Mulla on talvisinkin kangasmatot autossa, eli olisikohan vain niissä kosteutta. Sinällään kosteutta ei kyllä tuntunut itse matoissa eikä niitten alla ainakaan merkittävästi.

    Mutta onko muita ideoita missä vika voisi piillä?

    t.Pekka
    onko raitisilmasuodatinta vaihdettu vähään aikaan? voi vaikuttaa kanssa jos kovin likanen on.

    Comment

    • PFloyd
      Bimmer Fanatic
      • May 2004
      • 517

      #3
      Varmasti on matoissa kosteutta, jos päällä ei oo kumimattoja. Kannattaa säännöllisin ajoin kuivattaa ne ja samalla maton alta. Mul on siel kangasmaton alla talvisin viel aina 1 sanomalehti, niin ei mee heti vesi sinne pohjalle asti. Kumimatto tietty päällimmäisenä.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎