Eli ruostetta löytyy konepellistä ja hanttarin puolen oven alareunasta. Ongelma johtunee noista liimasaumoista, jotka tuntuvat olevan ihan hanurista. Luin tossa vanhoja viestejä, jonka mukaan kuusi vuotta korjataan tehtaan piikkiin. Autoni on -99, joten voinko nyt heittää hyvästit tehtaan takuulle?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 ruostuu!
Collapse
X
-
Kannattais kysästä merkkiliikkeestä tai suoraan maahantuojalta!BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by jmke46Eli ruostetta löytyy konepellistä ja hanttarin puolen oven alareunasta. Ongelma johtunee noista liimasaumoista, jotka tuntuvat olevan ihan hanurista. Luin tossa vanhoja viestejä, jonka mukaan kuusi vuotta korjataan tehtaan piikkiin. Autoni on -99, joten voinko nyt heittää hyvästit tehtaan takuulle?
ja myös konepellin kaikki saumat.. itsellä ei ruostu pelkästään edestä vaan myös kuskin puolelta takaa juurikin sauma :(
Comment
-
-
Originally posted by jmke46Eli ruostetta löytyy konepellistä ja hanttarin puolen oven alareunasta. Ongelma johtunee noista liimasaumoista, jotka tuntuvat olevan ihan hanurista. Luin tossa vanhoja viestejä, jonka mukaan kuusi vuotta korjataan tehtaan piikkiin. Autoni on -99, joten voinko nyt heittää hyvästit tehtaan takuulle?
Comment
-
-
Omassa -99 :ssä jokapuolella kukkaa. Konepellin maalautin(melkein puhkiruostunut), apukuskin oven alareunasta rapisee maalit, ovien ikkunoiden listan alta pukkaa rupea ja tietenkin takaluukun kahvan ympäriltä löytyy. Kumma kyllä ei oo ruostetta pyörän kaarissa, yleensä autot ruostuu niistä. En mielelläni myöntäisi, mutta täähän ruostuu nopeemmin kuin ooppeli. Edellinen autoni F mallin astra pysyi paremmassa kunnossa vaikka pesinkin sen noin 2kertaa vuodessa. No taidan vaihtaa autoa ensikesänä, antaa seuraavan maalailla.
Comment
-
-
Nuo suomimallin E46:t on kyllä ihmeen lahoa tavaraa. Ei tahdo kestää täällä Suomen oloissa suolaisilla teillä ruostumatta. Saksassa vastaan tulleet yksilöt on olleet yleensä ruosteettomia. Suomessa olen taas nähnyt useammankin E46:n jossa ruostetta jossakin yllä mainituista paikoista. Esimerkiksi konepellin ruostuminen on melko erikoinen juttu. Tämä on taas sitä aiemminkin mainitsemaani E46:n "laatua" jota en ymmärrä - missä lie menty tehtaalla pieleen..All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by jmke46Eli ruostetta löytyy konepellistä ja hanttarin puolen oven alareunasta. Ongelma johtunee noista liimasaumoista, jotka tuntuvat olevan ihan hanurista. Luin tossa vanhoja viestejä, jonka mukaan kuusi vuotta korjataan tehtaan piikkiin. Autoni on -99, joten voinko nyt heittää hyvästit tehtaan takuulle?
Siis ymmärsinkö oikein eli alle 6-vuotta vanhojen autojen ruostumiset korvaa takuu?? Omassa 9/00 farkussa on takaluukun reunojen sisäpuolella alkavaa ruostumista ja mainasin juuri laittaa itse kuntoon.
Comment
-
-
Piti oikein käydä pyllistämässä eukon autosta kaikki yllämainitut kohdat, eikä ruosteen pilkkuakaan kyllä näkynyt. Ihan kuin olis just maalattu.
Auto on 316iA 02/2000 ja mittarissa 104 tkm. Suomipeli.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by 3BMWSiis ymmärsinkö oikein eli alle 6-vuotta vanhojen autojen ruostumiset korvaa takuu?? Omassa 9/00 farkussa on takaluukun reunojen sisäpuolella alkavaa ruostumista ja mainasin juuri laittaa itse kuntoon.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Tuo liimasaumojen ongelmat on täyttä arkipäivää saksalaisissa "jokamiehen" autoissa. Siihen ei ole oikein "vedenpitävää" korjausta, koska jos on jo ruostetta niin on erittäin todennäköistä, että sitä löytyy myös sieltä peltien välistä!! Toisaalta jos ruostetta ei vielä suuresti esiinny niin voipi olla pelastettavissa. Aika suuritöinen jokatapauksessa.
Mm. fordilla joissa ilmeisesti eniten näitä on ollut niin korjataan lähes kaikki vm. 00-04 vm mondeot ja focukset takuuseen. Marsu taitaa tulla hyvänä kakkosena ja muut sitten tiiviisti perässä. Miettikää mikä määrä autoja...
VAG:n autot taitaa olla ainuita, joita tämä ongelma ei koske.
Comment
-
-
Originally posted by JuhisKannattaa ehdottomasti käydä merkkiliikkeessä näyttämässä ennenkuin edes harkitset itse korjaamista!!! Saattaa nimittäin mennä ihan kivuttomasti BMW:n maalitakuuseen..
Mersulla tavara-auto puolella on joissain tapauksissa hyvitetty puolet korjauksen hinnasta auton omistajalle jos takuu on mennyt umpeen.
Tuo takuu kun on peräti vuosi ja puolentoista vuoden päästää viim. korikitit putoo lattialle
Comment
-
-
6 vuotta takuu ja sillä siisti! ei niitä kiinosta vitun vertaa jos jonkun 99 ruostuu käsiin!!!! mut jos takuuta yhtään jälellä ni konepelti ja peräluukku uusix vaan eikä mitään uudelleen maalausta. ite sain uuden peräluukun heti takuuseen auto on 7/02 saa nähä millon konepelti rupeis kukkiin ni sais senkin uudensigpic
F11 520d 2014
Comment
-
Comment