Announcement

Collapse
No announcement yet.

323 e46 piristys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • newport
    Bimmer Rookie
    • Apr 2006
    • 58
    • Kerava

    323 e46 piristys

    eli hakisin jotai 20-30hp lisätehoa, onko järkevää tapaa vai tuleeko suhteessa kalliiksi esim. tehokkaamman auton ostoon nähden?

    Osaako joku sanoa hyvää huolto paikkaa pk-seudulla. kuulin kaverilta Bemu Oy:stä, onko muilla kokemuksia em. paikasta?
    330daT M-Sport II -02 170kw/520nm
  • e36
    Bimmer Fanatic
    • May 2003
    • 241
    • TKU

    #2
    remmiä kehiin...

    Comment

    • newport
      Bimmer Rookie
      • Apr 2006
      • 58
      • Kerava

      #3
      miten lupien kans?
      330daT M-Sport II -02 170kw/520nm

      Comment

      • Dr_ink
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2003
        • 402
        • Vantaa

        #4
        Originally posted by newport
        miten lupien kans?
        "Ei siihen mitään tarvii"... Ja paljon jännempää ilman, kaikki kielletty on kivaa.
        - Trying is the first step towards Failure -

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          #5
          ...paitsi sitten siinä vaiheessa kun sattuu mälläämään auton... Kaskoa ei kannata tosin sitten ottaa/maksaakkaan, joten pelkkää säästöähän tuo ahtimen tai saman asian ajavat kaasujen asennukset siinä mielessä sitten on.

          Comment

          • newport
            Bimmer Rookie
            • Apr 2006
            • 58
            • Kerava

            #6
            niin siis eli saako niitä kaakkeja (ilman remmiä) järkevästi lisää??

            mistäs löytyis muuten sopiva turbo kit?
            330daT M-Sport II -02 170kw/520nm

            Comment

            • jvakeva
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2433
              • Kouvola

              #7
              unohda.
              B10 V8 # 108
              saab r560 8X4

              Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

              Comment

              • Spetke
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 3449
                • Janakkala

                #8
                Originally posted by jvakeva
                unohda.
                Yhdyn edelliseen
                ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

                Comment

                • jvakeva
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2003
                  • 2433
                  • Kouvola

                  #9
                  vm korkeintaan 91 jos haluaa siihen omaan koneeseen voimaa.

                  tai vaihda sitten isompi.
                  B10 V8 # 108
                  saab r560 8X4

                  Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                  Comment

                  • Rapamaha
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2003
                    • 683
                    • -

                    #10
                    Eipäs nyt olla tylsiä... kait näitä joku kotimaassakin pystyy tekemään about samalla hintatasolla:



                    K.sport Motorkit KS 2/46
                    for 323i, performance approx. 28 kW (38 HP); conversion: two K.sport camshaft, K.sport rear silencer, modified ECU ( max. 6900 rpm), special airfilter;

                    3250€

                    Comment

                    • antti79
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 2499
                      • Littoinen

                      #11
                      Originally posted by Rapamaha
                      Eipäs nyt olla tylsiä... kait näitä joku kotimaassakin pystyy tekemään about samalla hintatasolla:

                      www.kelleners-sport.de

                      K.sport Motorkit KS 2/46
                      for 323i, performance approx. 28 kW (38 HP); conversion: two K.sport camshaft, K.sport rear silencer, modified ECU ( max. 6900 rpm), special airfilter;

                      3250€
                      Totta! Ei kannata heti unohtaa koko juttua! Jos rahaa löytyy niin esim. tuo rapamahan ehdottama paketti olisi loistava. Ei muuta kuin onnea projektiin, ja jos projekti lähtee käyntiin niin tänne projekti osastolle juttua, saavat epäilijät ihmettelyn aihetta!
                      sigpic
                      Originally Posted by jari kihlman
                      "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

                      Comment

                      • jvakeva
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2003
                        • 2433
                        • Kouvola

                        #12
                        20-30 heppaa on mahdollista saada, mutta koneen luonne muuttuu jo aika radikaalisti, ja tulee melkoisen kalliiksi per kw. mutta onnea vaan koitokselle.
                        B10 V8 # 108
                        saab r560 8X4

                        Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                        Comment

                        • jvakeva
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2003
                          • 2433
                          • Kouvola

                          #13
                          nokat (catcams) 840e (alv 0%), DTA P8 1669e, peltisarja supersprint 1011e, putkisto supersprint 382e+561e = 4463e...

                          ja tässä paketti, jolla olisi jotain mahdollisuuksia saada ihan oikeata voimaa..

                          ja sitten tietysti kannen työstöt, venttiilikoneiston osat, ym ...

                          onko järkee vai ei? osta m3. tai vaihda isompi moottori.
                          B10 V8 # 108
                          saab r560 8X4

                          Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                          Comment

                          • e46 ci
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2006
                            • 583

                            #14
                            Nokat schrick, cat-pack putkisto, kansi virtauspenkkiin ja uusi moottorinohjaus-softa, siinähän ne hepat alkaa olemaan. Jotain ilmanotto kittiä vois myös miettiä. Mutta noilla konetehot jonnekin vähän 325si:n alapuolelle varmasti mahdollisia 215hv?? Toki helpommalla selviät kun vaihdat auton, mutta jotta todellisesta voimanlisäyksestä voidaan puhua 330 on eka vaihtoehto ylöspäin..
                            ? <-E90, E39, E46, E36, E35..

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎