Tehdäänpäs oma threadi tästä.
Eli silkalla perstuntumalla vuodesta -02 tuota autoa ajaneena väittäisin että turbon tuoma lisäteho on alkaa huomattavasti ylhäisemmillä kierroksilla kuin ennen. Siinä 1900 rpm kohdalla pitäisi innostua, mutta nykyään lisätehot nytkähtävät kunnolla käyntiin vasta 2500rpm kohdalla ja jäävät kiihdytyksessä hyvin kapealle kierrosalueeelle.
Ilmanputsaria vaihtaessa sattui silmään tuollainen.
En itse tunnistanut laitetta mutta isot pojat sanoivat kuvan perusteella että kyseessä olisi hukkaportin kello. Voisiko tuon epätoiminta vaikuttaa edellämainitulla tavalla? Ja mikä olisi pohjanmaa-tre akselilla sopiva paja minne pirssiä kannattaisi viedä kenties arvioitavaksi?
Eli silkalla perstuntumalla vuodesta -02 tuota autoa ajaneena väittäisin että turbon tuoma lisäteho on alkaa huomattavasti ylhäisemmillä kierroksilla kuin ennen. Siinä 1900 rpm kohdalla pitäisi innostua, mutta nykyään lisätehot nytkähtävät kunnolla käyntiin vasta 2500rpm kohdalla ja jäävät kiihdytyksessä hyvin kapealle kierrosalueeelle.
Ilmanputsaria vaihtaessa sattui silmään tuollainen.
En itse tunnistanut laitetta mutta isot pojat sanoivat kuvan perusteella että kyseessä olisi hukkaportin kello. Voisiko tuon epätoiminta vaikuttaa edellämainitulla tavalla? Ja mikä olisi pohjanmaa-tre akselilla sopiva paja minne pirssiä kannattaisi viedä kenties arvioitavaksi?
Comment