Eli autona E46 320i Touring -04. Edellisen huollon (25 tkm) jäkeen ajettu 22 tkm ja oljyä saanut lisätä jo 2 l (!).
Oljymäärä on kahteen otteeseen pudonnut niin alas, että tikku tuskin kastuu, mutta varoitusvalot evät kuitenkaan ole kertaakaan syttyneet (???) (valo itsessään kuitenkin toimii). Edellisellä kerralla auto ei lähtenyt käyntiin ennen oljyn lisäämistä(!)
Oman tutkiskelun perusteella auton pohja oli märkä, mutta Laakkosella pesivät koneen ja pohjan ja väittivät ettei oljyä vuoda ja että 2 l/ 22 tkm on ihan normaalia?
Onko kellään kokemuksia vastaavasta?
Oljymäärä on kahteen otteeseen pudonnut niin alas, että tikku tuskin kastuu, mutta varoitusvalot evät kuitenkaan ole kertaakaan syttyneet (???) (valo itsessään kuitenkin toimii). Edellisellä kerralla auto ei lähtenyt käyntiin ennen oljyn lisäämistä(!)
Oman tutkiskelun perusteella auton pohja oli märkä, mutta Laakkosella pesivät koneen ja pohjan ja väittivät ettei oljyä vuoda ja että 2 l/ 22 tkm on ihan normaalia?
Onko kellään kokemuksia vastaavasta?
Comment