Olen tässä tutkiskellut eri merkkisiä autoja ja niiden ominaisuuksia, vikoja, tomivutta, km-kestävyyttä yms.
Nyt olisi mahdollisesti kauppaa tiedossa BMW E46 vm 2000 320D -vehkeestä ja haluaisin mielipiteitä siitä.
Ensinnäkin ilmeisesti 1999 ja 2000 välissä tapahtuu jotain muutoksia koneen tehoissa, vai onko vasta seuraavana vuonna? Tuo auto on rekisteröity joulukuu 1999, onko se sitten -99 vai -00? Rekisteriotteessa lukee 100A KW
Kilsoja siinä on n. 240tkm tällä hetkellä mittarissa. Edellisellä omistajalla ollut 3 vuotta ja joku ruiskun boxi tms vaihdettu hiljattain, maksanut 1700e. Muuta isompaa myyjä ei myöntänyt sille tehdyn.
Saako noihin kaapeleita/softia, että vikakoodien luku ja tulkinta, huoltoresetoinnit yms. voisi hoitaa itse läppärillä? Volkkarissahan tämä kuulemma onnistuu.
Kalleimpia hommiahan tuossa vissiin ovat turbo ja polttoaineensyötössä ilmenevät häiriöt/niiden laukeaminen.
Osaako kukaan ennustaa, paljonko tuossa on vielä kilsoja jäljellä? Tuota mallia ei ole ollut vielä kovin kauaa myynnissä, joten myyntiin ei ole ajautunut vielä mitään megalomaanisilla kilsoilla olevaa (vrt. esim. Volvo V70, joita myydään runsaasti 400-500tkm ajettuina tai mersut). Bemareissahan tunnetusti on ongelmia mm. 2.5 litrasen dieselmoottorin kanssa, jonka kansi on kuulemma uusittava 100tkm välein...
300-sarjan tilat ovat riittävät, enkä halua isompaa autoa. Tehot riittävät käyttööni hyvin. Arvostan ajo-ominaisuuksia, vähäistä sisätilamelua, vähäistä kulutusta, huoltovapautta, varustelutasoa ja ehkä hieman ulkonäköä ja takavetoisuutta.
Kyseinen auto on kohtuuhintainen ainakin jos vertaa nettiautossa vastaaviin myynnissä oleviin.
Onko tämä siis oikea auto minulle?
Nyt olisi mahdollisesti kauppaa tiedossa BMW E46 vm 2000 320D -vehkeestä ja haluaisin mielipiteitä siitä.
Ensinnäkin ilmeisesti 1999 ja 2000 välissä tapahtuu jotain muutoksia koneen tehoissa, vai onko vasta seuraavana vuonna? Tuo auto on rekisteröity joulukuu 1999, onko se sitten -99 vai -00? Rekisteriotteessa lukee 100A KW
Kilsoja siinä on n. 240tkm tällä hetkellä mittarissa. Edellisellä omistajalla ollut 3 vuotta ja joku ruiskun boxi tms vaihdettu hiljattain, maksanut 1700e. Muuta isompaa myyjä ei myöntänyt sille tehdyn.
Saako noihin kaapeleita/softia, että vikakoodien luku ja tulkinta, huoltoresetoinnit yms. voisi hoitaa itse läppärillä? Volkkarissahan tämä kuulemma onnistuu.
Kalleimpia hommiahan tuossa vissiin ovat turbo ja polttoaineensyötössä ilmenevät häiriöt/niiden laukeaminen.
Osaako kukaan ennustaa, paljonko tuossa on vielä kilsoja jäljellä? Tuota mallia ei ole ollut vielä kovin kauaa myynnissä, joten myyntiin ei ole ajautunut vielä mitään megalomaanisilla kilsoilla olevaa (vrt. esim. Volvo V70, joita myydään runsaasti 400-500tkm ajettuina tai mersut). Bemareissahan tunnetusti on ongelmia mm. 2.5 litrasen dieselmoottorin kanssa, jonka kansi on kuulemma uusittava 100tkm välein...
300-sarjan tilat ovat riittävät, enkä halua isompaa autoa. Tehot riittävät käyttööni hyvin. Arvostan ajo-ominaisuuksia, vähäistä sisätilamelua, vähäistä kulutusta, huoltovapautta, varustelutasoa ja ehkä hieman ulkonäköä ja takavetoisuutta.
Kyseinen auto on kohtuuhintainen ainakin jos vertaa nettiautossa vastaaviin myynnissä oleviin.
Onko tämä siis oikea auto minulle?
Comment