Vai niin et tämä ongelma löyty nyt joltain muultakin.
Autona on 2002 e46 325
Eli itelläni alkoi samat ongelmat mitä kuvasit n. 1 vuosi sitten. Lisänä se että jos kuormittaa sähkövehkeitä( puhallus täysille, ilmastointi, takalasinläämmitys ja laittaa vauhdissa kytkimen pohjaan niin saa hyvät kierroksen vaeltelut aikaan n. 500-1500) Auto on ollut pajalla ehkä 10 kertaa( Laakkosella kaikki viimeisimmät 8 kertaa).
Vikakoodeja ei ole.
Ratkaisua ei olla vieläkään löydetty.
Mitä on tähän mennessä vaihdettu on:
Ohjelmoitu moottorinohjausyksikkö useasti
nostettu tyhjäkäyntikierroksia n. 70
Uusittu Huohotin putkia ja joko muovinen lieriiö (paremmin kylmään sopivaksi)
Kokeiltu toista ilmanmäärämittaria
Putsattu kaasuläppäkötelo
Uusi tyhjäkäyntimoottori
Uusi DEM moottorinohjasuyksikkö
On myös imuvuotoja etsitty ja kaikkea muuta. On lähetetty Saksaan kyselyjä.
Mutta mikään ratkaisu ei ole auttanut.
Ongelman korjaamista jatketaan edelleen...??
Itse veikkaisin jotain anturia, kaasuläppäkoteloa tai kaasupoljinta.
Millä korjaamolla oot käyttänyt?
Autona on 2002 e46 325
Eli itelläni alkoi samat ongelmat mitä kuvasit n. 1 vuosi sitten. Lisänä se että jos kuormittaa sähkövehkeitä( puhallus täysille, ilmastointi, takalasinläämmitys ja laittaa vauhdissa kytkimen pohjaan niin saa hyvät kierroksen vaeltelut aikaan n. 500-1500) Auto on ollut pajalla ehkä 10 kertaa( Laakkosella kaikki viimeisimmät 8 kertaa).
Vikakoodeja ei ole.
Ratkaisua ei olla vieläkään löydetty.
Mitä on tähän mennessä vaihdettu on:
Ohjelmoitu moottorinohjausyksikkö useasti
nostettu tyhjäkäyntikierroksia n. 70
Uusittu Huohotin putkia ja joko muovinen lieriiö (paremmin kylmään sopivaksi)
Kokeiltu toista ilmanmäärämittaria
Putsattu kaasuläppäkötelo
Uusi tyhjäkäyntimoottori
Uusi DEM moottorinohjasuyksikkö
On myös imuvuotoja etsitty ja kaikkea muuta. On lähetetty Saksaan kyselyjä.
Mutta mikään ratkaisu ei ole auttanut.
Ongelman korjaamista jatketaan edelleen...??
Itse veikkaisin jotain anturia, kaasuläppäkoteloa tai kaasupoljinta.
Millä korjaamolla oot käyttänyt?
Comment