Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46: Kaasupolkimen "nihkeä" kohta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Maho
    Bimmer Rookie
    • Jun 2006
    • 43

    #16
    Originally posted by Kaimann View Post
    Ruuvaa kaasuläppäkotelon päällä oleva muovisuoja irti. Tämän jälkeen pääset irrottamaan ilmanputsarikotelolta tulevan ilmaputken, minkä jälkeen pääset käsiksi kaasuläppään.
    Crc:n ja rätin avulla paikat puhtaaksi kaasuläpän ympäriltä ja kamat kasaan. Hommaan menee noin vartti ja auto tuntuu kuin uudelta.
    polkuauto is offline Report Post Reply With Quote

    Eli ku lähet ilmanputsarikotelosta seuraamaan tuota imu putkea niin ensimmäinen suojamuovi jossa kaksi ruvia päällä. suojamuovi pois imuputki irti ja putsaamaan ja säätämään läppää. yhteensä kolme ruuvia pitää löysätä, 2 suojamuovin päältä ja yksi klemmari. helppoa kuin homon kusetus
    Se tuli nopeasti! Kiitos. Pitää lähteä räpläämään, tosin ei kiinnosta tehdä pakkasessa...
    E46 CI 325 -01

    Comment

    • Maho
      Bimmer Rookie
      • Jun 2006
      • 43

      #17
      Originally posted by Maho View Post
      Se tuli nopeasti! Kiitos. Pitää lähteä räpläämään, tosin ei kiinnosta tehdä pakkasessa...
      Ja vitut siitä mitään tule kun ei tajua eikä osaa mitään.
      Onkohan tuo täysin identtinen 318 kanssa?
      E46 CI 325 -01

      Comment

      • polkuauto
        Bimmer Rookie
        • Jan 2006
        • 168

        #18
        Minä noista kutoskoneista mitään tiedä mutta yritetään. Eli seuraat kuvassa näkyvää ilmanputsarikotelolta lähtevää putkea: http://www.realoem.com/bmw/showparts...05&hg=13&fg=15
        Toi viimeinen palikka mitä ei oo numeroitu on kaipaamasi osa. Sijaitsee ilmeisesti osittain imusarjan alla, eli homma on hieman hankalampi kuin neloskoneissa.

        Comment

        • Sampy11
          Newbiemmer
          • Apr 2009
          • 3
          • Espoo

          #19
          Kaasuläpän säätö

          Originally posted by JGroover View Post
          Sama ongelma oli myös. Kaasuläppä ei päässyt vapaasti liikkumaan.. Rätti käteen ja se läpän ympärys putkesta siistiks. Auto on 6v vanha ja kyllä siellä sitä skeidaa sitten riittikin. Nyt moottori reagoi kaasuun heti.
          Mulla on 50 tuhatta ajettu ja läppä takelteli.
          1. Muovikansi auki,
          2. 8 mm:n avain toiseen käteen ja pieni kuusiokoloavain toiseen.
          3. Säätöä 1/4 kierrosta ja taas toimii.
          Jos vielä alkaa takerrella niin sitten pesulle.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎