Tuulilasin vaihto e46

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• antteri
    replied
    Joopa joo.. ja jyskälän seudulla halvin (2-värinen) mitä löyty E36 coupeen tasan 300€

Leave a comment:

• kanja
    replied
    Originally posted by randall raines View Post
    Elikkäs kävin tuon lasin nyt vaihattamassa tuossa limingantullissa. Firma oli Tuulilasimyynti Koivikko Jyrki Tmi, jos nyt oikein meni tuo.

Hinnaksi tuli kaksvärisenä 241€..ei paha omasta mielestä..
    Viimeviikolla kävin omaan e46:een vaihtamassa holstinmäen autolasiasennuksessa, kellossa. Siellä hinta oli 245€ kaksivärisenä. Hyvin tuntuu lasi istuvan, ei suhise tms.

Leave a comment:

• randall raines
    replied
    Elikkäs kävin tuon lasin nyt vaihattamassa tuossa limingantullissa. Firma oli Tuulilasimyynti Koivikko Jyrki Tmi, jos nyt oikein meni tuo.

Hinnaksi tuli kaksvärisenä 241€..ei paha omasta mielestä..

Leave a comment:

• VIP autolasi oy
    replied
    Originally posted by antteri View Post
    Ja jyväskylästä parista paikasta hintaa e36 coupen lasinvaihdolle kyselly niin 400€ eikä edes sisällä listaa!!!

Perhana ku on vaan niin kaukana tuo VIP autolasi.. mistähän jyväskylästä tai < 100km säteellä sais lasin halvimmalla?
    uskallan suositella

petäjäveden muovi ja lasi
    0400 298 225

ja löytyy alle 100 km jyväskylästä

Leave a comment:

• antteri
    replied
    e30 kirkas lasi 160 eur asennettuna
    e36 coupe 1-sävy lasi 233 eur + lista 29 eur yht 262 eur
    e36 coupe 2-sävy lasi 248 eur + lista 29 eur yht 277 eur
    e36 sedan 1-sävy lasi 210eur + lista 19 eur yht 229 eur
    e46 sedan 1-sävy lasi 213 eur + lista 13 eur yht 226 eur
    e39 1-sävy lasi 228 eur + lista 24 eur yht 252 eur
    Ja jyväskylästä parista paikasta hintaa e36 coupen lasinvaihdolle kyselly niin 400€ eikä edes sisällä listaa!!!

Perhana ku on vaan niin kaukana tuo VIP autolasi.. mistähän jyväskylästä tai < 100km säteellä sais lasin halvimmalla?
    Last edited by antteri; 17-07-2009, 13:24.

Leave a comment:

• Juggis
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Paljonko maksaa e30 bronze tuulilasi ilman asennusta member-alennuksella ?

E: Hups, tämähän on e46-topikki...
    Juu mutta kun lukee posteja taaksepäin niin melkein tuntuu, että enemmän käsitellään muiden mallien laseja

Joku mode vois melkein vaihtaa tuota toikin nimeä...

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by VIP autolasi oy View Post
    meiltä

ALENNUS NOIN 10-15 % BTCF klubikortilla !!! MIKÄ PITÄÄ MUISTAA MAINITA HINTAA KYSYESSÄ !!!

hinnat sisältävät lasin, työn ja tarvikkeet
    hinta kyselyt / varaukset [email protected] tai 045-2646494/ sami
    www.vipautolasi.fi
    Paljonko maksaa e30 bronze tuulilasi ilman asennusta member-alennuksella ?

E: Hups, tämähän on e46-topikki...

Leave a comment:

• VIP autolasi oy
    replied
    Originally posted by Juggis View Post
    Juu tuo Tuulilasipisteen hinta sisälsi kaiken listoineen päivineen. Soitin vielä Konalan Autokeskukseen ja siellä hinnat olisivat olleet asennettuna 340€ normi sävy ja 364€ yläreunastaan tummennettu. Tuohon ei sisältynyt listaa joka olisi 28€. Noihin hintoihin sisältyy vielä sijaisauto; Nissan Micra 1pv / 100km.

Tuolla Tuulilasipisteessä lupaavat vielä tosiaan -50% hinnasta kiveniskemien korjaukseen 6kk -ajan heiltä ostettuhin laseihin :think Ei mulla periaatteessa ole sijaisautolle tarvetta kun nytkin olen töissä MP:llä

Edit: Laitoin eilen tarjouspyynnön myös Tuulilasivarikolle Hakuninmaalle ja nyt on tullut vastaus. Heiltä ei ole saatavilla kuin 2-värilasia asennettuna 317€ + lista 44€. Taitaa kallistua tuon Tuulilasipisteen puoleen. Muutenkin olen kuullut hyvää ko. paikasta sen lisäksi, että asun siitä n. 2km päässä tai jotain

meiltä

ALENNUS NOIN 10-15 % BTCF klubikortilla !!! MIKÄ PITÄÄ MUISTAA MAINITA HINTAA KYSYESSÄ !!!

hinnat sisältävät lasin, työn ja tarvikkeet
    hinta kyselyt / varaukset [email protected] tai 045-2646494/ sami

Leave a comment:

• Juggis
    replied
    Juu tuo Tuulilasipisteen hinta sisälsi kaiken listoineen päivineen. Soitin vielä Konalan Autokeskukseen ja siellä hinnat olisivat olleet asennettuna 340€ normi sävy ja 364€ yläreunastaan tummennettu. Tuohon ei sisältynyt listaa joka olisi 28€. Noihin hintoihin sisältyy vielä sijaisauto; Nissan Micra 1pv / 100km.

Tuolla Tuulilasipisteessä lupaavat vielä tosiaan -50% hinnasta kiveniskemien korjaukseen 6kk -ajan heiltä ostettuhin laseihin :think Ei mulla periaatteessa ole sijaisautolle tarvetta kun nytkin olen töissä MP:llä

Edit: Laitoin eilen tarjouspyynnön myös Tuulilasivarikolle Hakuninmaalle ja nyt on tullut vastaus. Heiltä ei ole saatavilla kuin 2-värilasia asennettuna 317€ + lista 44€. Taitaa kallistua tuon Tuulilasipisteen puoleen. Muutenkin olen kuullut hyvää ko. paikasta sen lisäksi, että asun siitä n. 2km päässä tai jotain
    Last edited by Juggis; 16-07-2009, 08:52.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by Juggis View Post
    Toikkihan on nyt e46:lle mutta kävin tänään kyselemässä tuolta hintaa e36 Coupén lasille ja tuo normaali sävylasi 300e vaihdettuna ja se yläreunastaan tummennettu 320e. Edullinen?
    Onko hinnassa se lista mukana ? Hinta n. 40 ekeä.

Leave a comment:

• Juggis
    replied
    Originally posted by Dani View Post
    http://www.tuulilasipiste.fi/Vantaan...ipiste_Oy.html

Tuolta kannattaa myös kysellä hintoja.
    Toikkihan on nyt e46:lle mutta kävin tänään kyselemässä tuolta hintaa e36 Coupén lasille ja tuo normaali sävylasi 300e vaihdettuna ja se yläreunastaan tummennettu 320e. Edullinen?

Leave a comment:

• randall raines
    replied
    Niinhän siinä kävi että vaihtomääräys tuulilasista tuli omalle e46:selle. Mikä ois oulussa edullisin paikka kyseiseen operaatioon? Ja onko kokemuksia millasta työnjälkeä on missäki tullu? Kiitos avustanne jo etukäteen!..

Kysyin tarjouksen V.E.Lipposelta ja sanoivat homman hinnaksi 290€/yksvärisellä lasilla ja 320€/kaks värisellä

Leave a comment:

• Hemi
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    No, mitä olen tehnyt niin olen havainnut muuta. Samaa kertoo jokainen minua opastanut peltikeisari.
    Sanotaan nyt että ei tämän jälkeen ihan jokainen "peltikeisari", koska minä olen vahvasti eri mieltä. Nimittäin nämä mallinnetaan aivan erilailla kuin ennen vanhaan, muotteja tekemällä. Eli tuotantotelaranssit riippuu aivan vaatimuksista ja tehtaan tyylistä tehdä laseja kun lasin malli/muoto on satkulleen koneessa. Toki joitan "vanhan kansan" valmistajia vieläkin löytyy joiden lasit on mitä sattuu, mutta käytännössä kaikki yleisemmät nykypäivän lasit ovat kyllä kaikki yhtä mitta+muototarkkoja.
    Ainakaan esim.meillä käytetyissä neljän suurimman valmistajan laseissa(joista yksi on 99.5%:n varmuudella aina myös sen orggislasin valmistaja) ei todellakaan ole ollut enään vuosiin mitään ongelmaa mittojen/muodon suhteen suhteessa orggislasiin.

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Villi veikkaus että liittimen lukitus tm rikottu ja ajateltu että pysyy se noinkin tai poka ei kaipaa sitä kun ei varmaan edes tiedä lämmityksestä

Leave a comment:

• TFV
    replied
    Pyyhkijöiden alla, lasin alareunassa on vastukset. Ilman lämmitystä sulat aina jäässä. Lämpöpuhallus tulee lasille liian "ylös", joten se ei auta.

Leave a comment:

Working...