lämpöongelmia 318 E46 -98 autossa eli kone lämpiää normaaliin mutta lämmintä ei tule sisälle kuin väliajoin,nestettä on ja vesiventtiili vaihdettu,termaria en oo vaihtanu mutta en usko että siitä johtuu.Hartikaisella epäilivät toimilaitetta eli sitä paneelia tai sitte läpänsäätömoottoreita koska autossa on aut.ilmast.Kuka tietää missä vika,onko ollu samanlaisia kellään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 318 kone lämpiää hytti ei ??????
Collapse
X
-
Originally posted by Hebel View Postei voi olla ominaisuus kun ennen lämmenny normaalisti tyhjäkäynnilläE46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
-
Meikäläisellä e39:ssä aivan sama vika.. Kun kiihdyttää motarille niin pukkaa muutaman sekunnin lämmintä sisään. Sitten taas kylmä kyyti jatkuu Koneen lämmöt nousee suhteellisen normaalisti.__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Comment
-
-
tuommosta ongelmaa esiintyy jos sattuu olemaan liian laimeat nesteet ja pääsee jäätymään. mulla yhteenaikaan jääty aina kovilla pakkasilla silleen että lämmityslaitteen kennossa ei kiertäny vesi jolloin ei lämmintä pukannu, mutta ku kone vähä lämpesi ja vesi suli kennosta nii alko yhtäkkiä lämpöä pukkaamaan sisälle.
joten veikkaan että vesi ei kierrä jostai syystä kennossa...!!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!
Comment
-
-
e36 menee kuulemma vesipumppu 170tkm:n kohalla niinku meni itelläki aikoinaan ku siivekket on muovia. mutta ku vaihto uuden nii siinä ne oli messinkiä.
jos pumpun siivekkeet menee kunnolla paskaksi nii kyllä nousee lämmötki silleen että keittää. tietenki jos on muoviset siivekkeet ja ne on vaan vähä murentunu nii voikai se olla ettei se kierrätä tarpeeksi vettä, mutta en tiä ku omat kokemukseni...!!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!
Comment
-
Comment