Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46, Etupään (alatukivarren takapää) kumipuslien jäykennystä kotikonstein

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dsl Bimmer
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2005
    • 358

    E46, Etupään (alatukivarren takapää) kumipuslien jäykennystä kotikonstein

    Onko kukaan kokeillut laittaa vakiopusliin esim. sikaflexiä? Se olisi helppo toimenpide. Tuubista laittaisi pienet nokareet (1-2cm pitkät) molemmille puolille vaakatasoon ja antaisi kuivaa paripäivää. Ainakin E46 puslissa on valmis kolo, jonka voisi täyttää helposti.

    Jäykät puslat niin ei vetelisi! Mulla on käynyt tää aina välillä mielessä, mutta en ole vielä uskatanut kokeilla.
    Last edited by dsl Bimmer; 16-01-2007, 18:57.
  • fastandfurious
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 1731
    • Tampesteri

    #2
    :think Ei ole tullut edes ajateltua. Mutta innolla odottelen tuloksia, jos aiot koittaa..
    ---------------------------------------------------
    E91 325d M-Sport
    ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04,
    E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98

    Comment

    • Juppe
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2002
      • 4541
      • TURKU

      #3
      Ainakin moottorin tukikumeja on jäykistetty tuolla tavalla ja vieläpä ihan kohtuullisin tuloksin. Sian siltaliima oli kovaa tavaraa nihin. Kannattaa kuitenkin ottaa ne puslat kokonaan pois alta, ennen kuin alkaa liimailemaan. Toisaalta eipä powerflexinkään puslat kovin kalliit oo.

      Comment

      • dsl Bimmer
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2005
        • 358

        #4
        Originally posted by Juppe View Post
        Kannattaa kuitenkin ottaa ne puslat kokonaan pois alta, ennen kuin alkaa liimailemaan. Toisaalta eipä powerflexinkään puslat kovin kalliit oo.
        Pakko ne on paikallaan liimata. Korkeintaan rungosta voi ruuvit irrottaa. Puslat on hankala saada ehjänä pois. Jotkut sanoo, että powerflexit on liian kovat. tiedä sitten.

        Onnistuisikohan sikaflexillä korjaamaan/ kunnostamaan muitakin kumipuslia esim takapäästä?

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16361
          • Asikkala

          #5
          Originally posted by dsl Bimmer View Post
          Pakko ne on paikallaan liimata. Korkeintaan rungosta voi ruuvit irrottaa. Puslat on hankala saada ehjänä pois. Jotkut sanoo, että powerflexit on liian kovat. tiedä sitten.

          Onnistuisikohan sikaflexillä korjaamaan/ kunnostamaan muitakin kumipuslia esim takapäästä?
          Ei ole powerflexit liian kovat, itseasiassa niistä saa sitä kovuutta etsiä, jämäkät ne on mutta ei kovat ja vetely johtuu jostain muusta kun ko. osista nimim. e36:ssa ei vetely poistunut pf-etupuslilla vaan huolellisella pyöränkulmien säädöllä.

          Comment

          • Juppe
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2002
            • 4541
            • TURKU

            #6
            Paskaks menneitä ei sialla kannata korjata, mutta ehjiä voi koittaa jäykistää.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎