Edessä vanteen keskikohdasta lokarin reunaan on 31,5 cm. Ja kun mittailin takaa, sain suurinpiirtein saman tuloksen? Kuikas se on oikein mahdollista, kun etupyörä näyttää olevan paljon sisemmällä lokarin sisällä?? Nää on näitä tekniikan ihmeitä näköjään. Alla on tällä hetkellä "pikkupyörät" -talvirenkaina, 205/55-16". Koetan laittaa kuvia tähän, jos ei onnistu, niin siten lataan ne tonne omille sivuilleni ja laitan linkit tänne.
-antti
madallus kohdallaan Ei paljo ton matalampi tarvi olla. Kaverilla E46 320i -98 sedanissa FK:n 60/40mm alusta ja ei oo ihan noin matala edestä...joten oisko jotain 70..75mm madallus eessä ja takana varmaan likellä tota 40mm
On kans tullut noita mielenkiintoisia madallussarjoja vastaan mm tämä 330D jonka renkaita kävin joskus potkimassa. Kitupiikki myy GTS alustaa jossa ainakin kyseiselle mallille jopa 60/35 ja 70/35 madallus.
Täs topicis on myös oma lehmä ojas. Eli kysymys: Saako tuota FK:ta 60/40mm:senä e46 330D:hen, en löytänyt taulukoista ainakaan.
F10 525D M-sport sedan -10, e46 330d sedan -00
"think wise, think geek, be a engineer"
tässä kuvassa on edessä -65mm, eikös se aikalailla samassa liiku ton sun auton kanssa..
Aika läheltä muuten liippaa, ehkä aivan aavistuksen verran menee toi meikän syvemmälle. V***u kun ei tietenkään tullu otettuu kesäkiekkokuvia, niin olis ollu parempi vertailukohta. Minkä kokoiset noi sun autos kumit muuten ovat?
On kans tullut noita mielenkiintoisia madallussarjoja vastaan mm tämä 330D jonka renkaita kävin joskus potkimassa. Kitupiikki myy GTS alustaa jossa ainakin kyseiselle mallille jopa 60/35 ja 70/35 madallus.
Täs topicis on myös oma lehmä ojas. Eli kysymys: Saako tuota FK:ta 60/40mm:senä e46 330D:hen, en löytänyt taulukoista ainakaan.
Tossa kuvassa etupää on muuten aika samalla tasolla, mutta takapää on korkiampi. Olikos tossa siis toi sun mainitsema GTS -60/35 tai 70/35 -satsi?
En tiedä enää 330:selle FK:ta mutta ainakin Autovaruste.net Mansesta vastas seuraavasti:
"Terve! Kauttamme on saatavilla Bmw E46 328 alustaa:
FK High Tec -40mm 419?/sarja FK High Tec 60/40mm sarja"
Ei jostain syystä aukea nyt tämä sun kuvalinkkis, vaikka keksit sun muut vedin alas hetkeksi. Pitää tsekata huomenaamulla uudestaan, jos vaikka jokin palvelin nyt mättää jossain.
No, aukeshan se, kun jakso odotella. On vähän hidas toosa ja tää t-koneeni. Hyvän näköinen paija on alla vaimolla! Juuri sopivasti Suomen oloihin madallettu.
Aika läheltä muuten liippaa, ehkä aivan aavistuksen verran menee toi meikän syvemmälle. V***u kun ei tietenkään tullu otettuu kesäkiekkokuvia, niin olis ollu parempi vertailukohta. Minkä kokoiset noi sun autos kumit muuten ovat?
Tiedoksi kaikille, että pukeudun säkkiin ja ripottelen tuhkaa päälleni ja heittäydyn yleiseksi pilkan kohteeksi.
46:n paperit vielä kerran läpi käydessäni, syöksähti nimittäin silmilleni saksan TÜV:in paperi, hyväksytyistä madallusjousista vuodelta 2000. Siinä on jopa kuvana rekisteriotteen lisäosa, jossa ko. jouset sarjanumeroineen ja tarkastettuja mittoja auton korkeudesta. Arvatkaapas naurattaako? Tuossa lattialla lojuu jo nimittäin UUSI alustasarja, jota ei näin ollen olisi nyt ensihätään tarvinnut maailman-ääristä käydä hakemassa. Noita rahareikiä kun nyt muutenkin tällaisen tuontiauton kilpiinsaattamisessa löytyy ihan riittävästi.
Pelkät takaiskarit olisi riitäneet nyt alkuun.
"Kettu", sanon minä!
-antti
No onpahan varalla, ja jos ei tarvi, niin kyllä niistä eroon pääsee.
Niiin, mutta mihin hintaan? Jo peräti taitavat olla 2 tuntia vanhat, joten ei ihan puoleen hintaankaan niitä poies viitti hukata. Vaikken kyllä oo niitä vielä kellekkään tarjonnut, kun pitää nyt miettiä tätä juttua, ettei tuu lisämokaa tässä asiassa.
Joo, nyt on sitten alustasarja alla ja remppa jatkuu! Nimittäin siinä kiireessä kun ei firmoilla ollu toimittaa FK:n sarjaa, tarjottiin SuperSportin sarjaa tilalle, mukamas "parempana". No joo! Asennuksen yhteydessä havaitsimme heti alkuun uudet etuiskarit erittäin löysiksi, ilmattuinakin ja toisessa jopa männän puristusvaiheessa pitkä tyhjä väli??? Oli kuitenkin laitettava ne alle, koska entiset oli jo riisuttu pois. Siellä alunperin muuten oli BMW 6Z -sport -tunnuksin olevat Sachsin valmistamat iskarit ja aivan eri laatua, kuin nämä supersportit. Tää sarja on 55/40 ja tuloksena kyllä etupää nousi, mutta taas takapää painui liian alas. V***u sentään. Uusiks menee tuokin juttu, siis.
Yhteenvetona tässä vaiheessa en todellakaan suosittele kenellekään SuperSportin -alustasarjaa.
Pitää kerätä taas pelimerkkejä ja marssia sitten Metroautoon ja tilata sellaset, kuin siellä alunperin olikin tai itsellä kakkosautossa tälläkin hetkellä moitteetta toimiva FK:n sarja.
-antti
Comment