elikäs 325 coupeen pitäisi jouset vaihtaa n.40mm madaltaviin mutta ongelmana on kummat laittaisi h&r vai eibach on tullut niin ristiriitaista tietoa molempien puolesta ja vastaan ettei tiedä enää kummat ostaisi.. jos löytyy kokemuksia niin olisi kiva kuulla molemmista..kiitoksia
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 alustasta
Collapse
X
-
Molemmat varmasti hyviä, itsellä on Eibach Sportline-jouset. Muistat varmaan mun auton korkeuden? Ihan OK toimii vakioiskareilla (sport-alustasta), ei liian pintakova (auto ei pompi mukulakivillä), mutta sopivasti jäykistyy mutkateitä kovemmin ajettaessa. Mutta myös kunnon sport-iskareilla ajotuntuman ero olisi selkeä tähän ratkaisuun.
Jonkinlainen kuva madalluksesta:
Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Comment
-
-
alusta pulma
juu pitääpä vielä miettii molemmat näyttäis olevan hyviä..korkeus säädettävä satsi olis tietty ylitse muiden jos rahapussi sallii..F06 650ix 2014sigpic
ex:
F16 x6
F11 530xd
E91 320d
E70 x5
E53 x5
2009 e60 530i xdrive
2006 e53 x5 3.0d
2003 e46 m3
2007 lci e61 525 dat
1995 e36 m3
2005 e63 645cia
e90 330i sedan "racing red"
e46 325ci 2000
e36 328 1996
e36 316 1996
compact 1994
e30 316 1989
Comment
-
-
Originally posted by Tume3 View PostTäällä kans mietitty alustan päivittämistä ja H&R se tulee näillä näkymin olemaan.
Menikö NokiLeka sulla tuo auto miten tonttiin tuolla Cup Kitillä? Onko tullut vielä ongelmia vastaan tuolla madalluksella?:think
Eli ihan hyvin pärjää kunhan hiukan kattelee mihin ajelee. Ajettavuus alustalla on tosiaan kohdallaan, eli ei ole pintakova normaalissa ajelussa mutta kestää kovempaakin kyytiä mukisematta.
Tossa pari kuvaa madalluksesta --> http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...8&postcount=29"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Omaan kärryyn oon aatellu noita H&R 55/35 jousia. Mitkäs iskarit olisi hyvät kaverit noille etujousille? Autossa on sporttialusta jo ennestään ja ajattelin jättää nuo takaiskarit H&R:n jousien kanssa.
Vai olisiko syytä/kannattavampi tilata kerralla koko alustasarja H&R:ltä? Oikeastaan ainoat vaatimukset on että ei ole pintakova ja auton saa sopivasti tonttiin, eli en tarvitse mitään überhyper iskareita kovaan ajoon.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Pompautetaanpa tämä topikki vaikka ylös jos jotakuta kiinnostaa e46:n kanssa tupeltaminen
Itsellä on ollut työn alla parantaa tuon käyttiksen ajettavuutta ilman tontitusta koska se on, no käyttis, ja mutkapätkillä tarvitsee oman kokemuksen mukaan melko paljon maavaraa.
Tähän astiset muutokset on vahvistetut jouset (Lesjöfors) taakse lyhennettyinä ja etupään camber niin suurella arvolla kuin yläpään orkkissäätö antaa myöden (toisen puolen ruuvinreiät sai vähän lisää soikeutta vingulla.)
Näillä eväillä aliohjaavuus ja mieletön kallistelu mutkissa on tasoittunut yllättävän hyvin. Rahaa on operaatiossa palanut 132€ tähän mennessä.
Seuraavana vuorossa on kallistuksen vaimentimien helat, ainakin taakse ajattelin kovimpia mitä kaupoista löytyy. Takavakaajahan on siitä huono että kiinnityspisteet ovat lähellä toisiaan ja ekan 5 cm pyöränjoustoa vakaaja ei tee mitään muuta kuin "kiikkuu" kun kumit antaa perään.
Tällasia pikkumuutoksia ja viilailua käyttöautoon..2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment