Olen ajatellut laittaa autooni 225/50/17 Renkaat, mutta haaparannan kmdäck haluaisi myydä mulle 225/45 kumit kun 50 on liian isot. Onko siis kellään ollut kyseisessä autossa 50-sarjan kumia ottaako se mihinkään kiinni? Autoa ei ole madallettu. Lain puitteissahan ne on sallitut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kesärenkaat
Collapse
X
-
Miten matkustaja
Mulla on sama peli alla 320d Farkku ja vanne- ja rengas kaupat ovat edessäpäin yhellä lailla. Miten on pyörimisen laita kun takapenkille laitetaan kolme rotevaa kaveria? Eli kannattaako siis suosiolla laittaa 16" vanteet alle ja tyytyä niihin. Vai miten se sitten on tuon 17" kans?
Niin ja kerrokko vielä paljonko tuli moisille vanteille plus renkaille haaparannasta hintaa. Saksasta meikäläinen on aatellu ja 1000€ tulis hyvän näköset pyörät.
-
Originally posted by J.I.Jones View PostMulla on sama peli alla 320d Farkku ja vanne- ja rengas kaupat ovat edessäpäin yhellä lailla. Miten on pyörimisen laita kun takapenkille laitetaan kolme rotevaa kaveria? Eli kannattaako siis suosiolla laittaa 16" vanteet alle ja tyytyä niihin. Vai miten se sitten on tuon 17" kans?
Samalla kun vannehalkaisija kasvaa, renkaan profiilisuhde pienenee ja renkaan ulkohalkaisija pysyy aina saman kokoisena.
Eli se 17" vannehalkaisijan pyörä mahtuu alle ihan yhtä hyvin kuin orggis 15" tai 16":kin.
Comment
-
Comment