nytnäyttää siltä että kiisseli pitää hankkia ja jos kokeilisi mitä sellaisesta saa irti. tarkoitus olisi tehdä vähän enemmänkin kuin pelkkä lastun laitto joten onko tietoa millä muutoksilla saisi jakajapumpullisesta 136hv versiosta irti lähemmäs 200hv ja 400nm? onko mahdollista vakioturbolla otta tuollaisia lukemia vai laitetaanko erilainen? millainen? mites suuttimet? ainakin isompi välijäähdytin on keulille tulossa ja penkissä säätö sitten lopuksi. kiisseli on sen verran uusi kapistus minulle että oikestaan kaikki tieto on tarpeen
e46 320d 136hv piristys.
Collapse
X
-
tiedoksi kaikille vitun kusipää vittulijoille että olen autonasentajana töissä käyvä ihminen ja mikäli hankin e46:n niin maksan sitä saatanan kuppasilla KUUKAUSIMAKSUILLA. kiitos anteeksi ja näkemiin saatana!sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
joo muuten valmis mutta säädölle menoa odottaa. se on 18.4. vaikkei asiaan liittynytkään niin sentään täällä joku osaa asiallisestikkin kirjoittaaOriginally posted by Ändi View Post325/8 rojekti jo valmis?
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
niin. en kerennyt lähettänään tavaraa jonka olin luvannut lähettää ja sittemmin kun pääsin henkilön kanssa keskustelemaan niin selvisi että tavaralle ei ollut enää tarvetta ja asiallisesti aikailematta palautin rahat. onko tässä nyt kovinkin vittuilemisen aihetta?Originally posted by [pmp] View PostIhme juttu ku sulle vittuillaa
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
Originally posted by bmwbmw View Postnytnäyttää siltä että kiisseli pitää hankkia ja jos kokeilisi mitä sellaisesta saa irti. tarkoitus olisi tehdä vähän enemmänkin kuin pelkkä lastun laitto joten onko tietoa millä muutoksilla saisi jakajapumpullisesta 136hv versiosta irti lähemmäs 200hv ja 400nm? onko mahdollista vakioturbolla otta tuollaisia lukemia vai laitetaanko erilainen? millainen? mites suuttimet? ainakin isompi välijäähdytin on keulille tulossa ja penkissä säätö sitten lopuksi. kiisseli on sen verran uusi kapistus minulle että oikestaan kaikki tieto on tarpeen
Taitaa se bmwbmw olla ihan vakavissaan ostamassa kiisseliä, kun jo tämmöisiä kyselee.
Luulin, että sulla meni halut 320d:iin, kun mun vajaatehosella ajelit
e46 320d -01
Comment
-
eääh.Originally posted by Kouhia View PostTaitaa se bmwbmw olla ihan vakavissaan ostamassa kiisseliä, kun jo tämmöisiä kyselee.
Luulin, että sulla meni halut 320d:iin, kun mun vajaatehosella ajelit
kyllä minä jo huomasin ensimmäisellä kaasunpainalluksella että jossain mättää :think no selvisipähän sekin tänään samin avustuksella
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
.
Oikeastaan kaikissa näissä suorasuihkareissa, ja miksi ei esikammioisissakin, pätee aivan samat "jutut".
Jos ei saada ruiskutusta selvästi tehostettua, niin pelkän lastun, tai syötönruuvauksen lisäksi ei juuri muuhun kannata sijoittaa.
Jotta tehot kunnola nousisi, tarvitaan reilusti lisää polttoainetta mielellään alle vakion ruiskutusajan.
Välijäähy kannattaa aina laittaa, jos sitä ei vielä ole.
Eikä vähän suuremmasta ahtimestakaan tietty haittaakaan ole.
Suuttimien ja/tai pumpun vaihdon jälkeen sitten tulee väkisellä muidenkin asiaan vaikuttavien juttujen vaihto eteen.
Hintaansa nähden ylivoimaisesti parhaan tuloksen saa lastuttamalla.
Sekä sulkemalla kierrätyksen.
.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
tarkoitat ilmeisesti kierrätyksellä tätä EGR:rää? noh. eikait se auta kuin laittaa kunnon välijäähy+säätö penkissä. katotaan mitä siitä tulee :thinkOriginally posted by tuikku View Post.
Oikeastaan kaikissa näissä suorasuihkareissa, ja miksi ei esikammioisissakin, pätee aivan samat "jutut".
Jos ei saada ruiskutusta selvästi tehostettua, niin pelkän lastun, tai syötönruuvauksen lisäksi ei juuri muuhun kannata sijoittaa.
Jotta tehot kunnola nousisi, tarvitaan reilusti lisää polttoainetta mielellään alle vakion ruiskutusajan.
Välijäähy kannattaa aina laittaa, jos sitä ei vielä ole.
Eikä vähän suuremmasta ahtimestakaan tietty haittaakaan ole.
Suuttimien ja/tai pumpun vaihdon jälkeen sitten tulee väkisellä muidenkin asiaan vaikuttavien juttujen vaihto eteen.
Hintaansa nähden ylivoimaisesti parhaan tuloksen saa lastuttamalla.
Sekä sulkemalla kierrätyksen.
.sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
kunhan sen auton eka saatOriginally posted by bmwbmw View Posttarkoitat ilmeisesti kierrätyksellä tätä EGR:rää? noh. eikait se auta kuin laittaa kunnon välijäähy+säätö penkissä. katotaan mitä siitä tulee :think
Comment
-
näimpäOriginally posted by bemu2000 View Postkunhan sen auton eka saat
pitää nyt ensin käyttää kumminkin säädössä tuota coupea ja näiltä näkymin sille on jo ostaja täältä kajaanista. sen jälkeen painun hakemaan 320d:n
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
Comment