nytnäyttää siltä että kiisseli pitää hankkia ja jos kokeilisi mitä sellaisesta saa irti. tarkoitus olisi tehdä vähän enemmänkin kuin pelkkä lastun laitto joten onko tietoa millä muutoksilla saisi jakajapumpullisesta 136hv versiosta irti lähemmäs 200hv ja 400nm? onko mahdollista vakioturbolla otta tuollaisia lukemia vai laitetaanko erilainen? millainen? mites suuttimet? ainakin isompi välijäähdytin on keulille tulossa ja penkissä säätö sitten lopuksi. kiisseli on sen verran uusi kapistus minulle että oikestaan kaikki tieto on tarpeen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 320d 136hv piristys.
Collapse
X
-
tiedoksi kaikille vitun kusipää vittulijoille että olen autonasentajana töissä käyvä ihminen ja mikäli hankin e46:n niin maksan sitä saatanan kuppasilla KUUKAUSIMAKSUILLA. kiitos anteeksi ja näkemiin saatana!sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Originally posted by Ändi View Post325/8 rojekti jo valmis?sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Originally posted by [pmp] View PostIhme juttu ku sulle vittuillaasigpic
Comment
-
-
Originally posted by bmwbmw View Postnytnäyttää siltä että kiisseli pitää hankkia ja jos kokeilisi mitä sellaisesta saa irti. tarkoitus olisi tehdä vähän enemmänkin kuin pelkkä lastun laitto joten onko tietoa millä muutoksilla saisi jakajapumpullisesta 136hv versiosta irti lähemmäs 200hv ja 400nm? onko mahdollista vakioturbolla otta tuollaisia lukemia vai laitetaanko erilainen? millainen? mites suuttimet? ainakin isompi välijäähdytin on keulille tulossa ja penkissä säätö sitten lopuksi. kiisseli on sen verran uusi kapistus minulle että oikestaan kaikki tieto on tarpeen
Taitaa se bmwbmw olla ihan vakavissaan ostamassa kiisseliä, kun jo tämmöisiä kyselee.
Luulin, että sulla meni halut 320d:iin, kun mun vajaatehosella ajelite46 320d -01
Comment
-
-
Originally posted by Kouhia View PostTaitaa se bmwbmw olla ihan vakavissaan ostamassa kiisseliä, kun jo tämmöisiä kyselee.
Luulin, että sulla meni halut 320d:iin, kun mun vajaatehosella ajelitsigpic
Comment
-
-
.
Oikeastaan kaikissa näissä suorasuihkareissa, ja miksi ei esikammioisissakin, pätee aivan samat "jutut".
Jos ei saada ruiskutusta selvästi tehostettua, niin pelkän lastun, tai syötönruuvauksen lisäksi ei juuri muuhun kannata sijoittaa.
Jotta tehot kunnola nousisi, tarvitaan reilusti lisää polttoainetta mielellään alle vakion ruiskutusajan.
Välijäähy kannattaa aina laittaa, jos sitä ei vielä ole.
Eikä vähän suuremmasta ahtimestakaan tietty haittaakaan ole.
Suuttimien ja/tai pumpun vaihdon jälkeen sitten tulee väkisellä muidenkin asiaan vaikuttavien juttujen vaihto eteen.
Hintaansa nähden ylivoimaisesti parhaan tuloksen saa lastuttamalla.
Sekä sulkemalla kierrätyksen.
.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
Originally posted by tuikku View Post.
Oikeastaan kaikissa näissä suorasuihkareissa, ja miksi ei esikammioisissakin, pätee aivan samat "jutut".
Jos ei saada ruiskutusta selvästi tehostettua, niin pelkän lastun, tai syötönruuvauksen lisäksi ei juuri muuhun kannata sijoittaa.
Jotta tehot kunnola nousisi, tarvitaan reilusti lisää polttoainetta mielellään alle vakion ruiskutusajan.
Välijäähy kannattaa aina laittaa, jos sitä ei vielä ole.
Eikä vähän suuremmasta ahtimestakaan tietty haittaakaan ole.
Suuttimien ja/tai pumpun vaihdon jälkeen sitten tulee väkisellä muidenkin asiaan vaikuttavien juttujen vaihto eteen.
Hintaansa nähden ylivoimaisesti parhaan tuloksen saa lastuttamalla.
Sekä sulkemalla kierrätyksen.
.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by bmwbmw View Posttarkoitat ilmeisesti kierrätyksellä tätä EGR:rää? noh. eikait se auta kuin laittaa kunnon välijäähy+säätö penkissä. katotaan mitä siitä tulee :think
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postkunhan sen auton eka saatsigpic
Comment
-
Comment