Kirjottelen tässävaiheessa tosta e46 coupesta kun olen alkanut ihmettelemään että miten ei jaksa toi 2.8i moottori viedä tota taajama-ajossa muutakun käytännössä todella reilulla kaasunkäytöllä.
Ongelma on hyvin esillä kun esm liikennevaloista lähtee, saa polkea lähes kaasupohjassa että pysyy edes muun liikenteen mukana.
Taajamakulutus pyörii siinä 12-14 litran välillä kun ajelee tohon tyyliin että kerkeää.
Autossa on sähkösäätöiset penkit, kattoluukku ja muutenkin aika hyvät varusteet ( painoa) mutten silti käsitä miten on noin älytön ero verrattuna entiseen e36 328i mikä lähti ihan sama mikä kierrosalue tai vauhti niin herkemmin liikkeelle ja veti paremmin.
Vituttaa oikein tolla ajaa kaupungissa, mielummi ajan kohta pyörällä kun hirmunen pyörre käy tankissa vaan ei mene mihkään.
Vikakoodit on luettu tossa 1kk sitten Inspection II huollossa minkä teetätin, samalla pantiin bensanputsarikin ja ei mitään poikkeavaa missäänkohdin näkynyt.
Jos tosiaan toi vaan on "ominaisuus" ni kyllä on menny huonompaan suuntaan tossa mallisarjassa.
Sitten vielä yksi asia, ajoin tolla Aksun 328ia e46 ja siinä oli selvästi herkempi kaasupoljin, liekö noissakin jotain eroja?
edit:
Dynoon ajattelin viedä vielä tämän kuun aikana jos vaan saan sovituks ajan ja sitten vielä lisää että moottori pyörii tosi nätisti ja vetää nykimättä tms.
Kaikki muu on ok paitsi että vedoltaan ku joku 320
Ongelma on hyvin esillä kun esm liikennevaloista lähtee, saa polkea lähes kaasupohjassa että pysyy edes muun liikenteen mukana.
Taajamakulutus pyörii siinä 12-14 litran välillä kun ajelee tohon tyyliin että kerkeää.
Autossa on sähkösäätöiset penkit, kattoluukku ja muutenkin aika hyvät varusteet ( painoa) mutten silti käsitä miten on noin älytön ero verrattuna entiseen e36 328i mikä lähti ihan sama mikä kierrosalue tai vauhti niin herkemmin liikkeelle ja veti paremmin.
Vituttaa oikein tolla ajaa kaupungissa, mielummi ajan kohta pyörällä kun hirmunen pyörre käy tankissa vaan ei mene mihkään.
Vikakoodit on luettu tossa 1kk sitten Inspection II huollossa minkä teetätin, samalla pantiin bensanputsarikin ja ei mitään poikkeavaa missäänkohdin näkynyt.
Jos tosiaan toi vaan on "ominaisuus" ni kyllä on menny huonompaan suuntaan tossa mallisarjassa.
Sitten vielä yksi asia, ajoin tolla Aksun 328ia e46 ja siinä oli selvästi herkempi kaasupoljin, liekö noissakin jotain eroja?
edit:
Dynoon ajattelin viedä vielä tämän kuun aikana jos vaan saan sovituks ajan ja sitten vielä lisää että moottori pyörii tosi nätisti ja vetää nykimättä tms.
Kaikki muu on ok paitsi että vedoltaan ku joku 320
Comment