ei taida m3 se perä sopia 330d.he...?nolottaa kun vaan toisenpuolen kumi palaa
Voisi se muuten sopiakin, mutta luistonesto menee luultavasti sekaisin. Hemi nimimerkillä kirjoitteleva on sovitellut m5:sen perää muistaakseni 530d:hen huonolla menestyksellä. Searchilla pitäisi löytyä siitäkin juttua enemmän.
Tais hemillä olla bensa vehkeessä jossa oli pelkkä luistonesto asc, onhan 530d:henkin sellanen sovitettu tuolla projektit osiossa ja tais tulla kuminpolttokisan voittokin kyseiselle vehkeelle viime b-partyilla.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
enskuunalussa alkaa palikka ralli; turbo, välijäähdytin, kytkin ja joku ratkasu vauhtipyörään ja karalan velhon ohjelmointi. mutta suuttimet??? mitkä sopii suoraa vai riittääkö pelkkä suutinkärkien vaihto??
Minkähä kokonen välijäähdytin tonne puskurin alle "siististi" mahtuu? vai laitetaanko kattotelineelle?
Tais hemillä olla bensa vehkeessä jossa oli pelkkä luistonesto asc, onhan 530d:henkin sellanen sovitettu tuolla projektit osiossa ja tais tulla kuminpolttokisan voittokin kyseiselle vehkeelle viime b-partyilla.
Menee taas vaihteeksi OT:n puolelle..
Mites M5:en DSC eroaa muiden E39:ien DSC:stä? Eli itselle on tuollainen peräprojekti suunnitteilla.. Jos tuollaisen murikan laittaa niin mitäs tuo DSC siitä sitten meinaa?
Ja nottei mene ihan ot:ksi niin tuosta jutusta voisi olla apua noiden suuttimien suhteen, tai sitten ei..
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Comment