Onkohan nuo apungon etummaiset puslat rikki kun puslan reunan ja korin välissä oleva välys menee kiinni kun autoa nytkyttää edes takaisin käsijarru päällä. Se puslan reuna ikään kuin paukkuu koria vasten. Elikkä lepo tilassa välys 4-5mm ja veto päällä välys menee kiinni. Kuuluuko siinä puslan ja korin välissä olla edes noin suurta välystä?
Onkohan nuo apungon etummaiset puslat rikki kun puslan reunan ja korin välissä oleva välys menee kiinni kun autoa nytkyttää edes takaisin käsijarru päällä. Se puslan reuna ikään kuin paukkuu koria vasten. Elikkä lepo tilassa välys 4-5mm ja veto päällä välys menee kiinni. Kuuluuko siinä puslan ja korin välissä olla edes noin suurta välystä?
Ei siellä kuuluisi minkään paukkua, puslat vaihtoon!
Ei siellä kuuluisi minkään paukkua, puslat vaihtoon!
Jep, täytyy vaihtaa nytten syksyn mittaan. En taida alkaa ite vaihtamaan ei ole nosturia tai monttua tiedossa missä vois tuota autoa käyttää. Melkein selvin homma kun vien suoraan korjaamolle puslat vaihdettaviksi
itellä samaa "ääntä" havaittavissa...taitaa olla perän puslat menossa pikku hiljaa tai sitte se kardaanin rättinivel, perästä kuuluu sellanen tumpsahdus, kun vaihtaa 2-3, tai 4-5 ja nostaa kytkimen takas...
perän ei kyllä pitäs olla irti/ei ainakaan kesällä ollu ja sillon alko nuo "oireet", ärsyttävä ääni, pakko laitattaa kuntoon viimestään keväällä kun huoltaa muutenkin sitte, ottaa tunnon päälle ku "uudesta" autosta kuuluu ylimääräsiä ääniä...väljyyttä tuntuu myös kun laittaa käsijarrun ja nytkyttää autoo varovasti eteenpäin...joustaa sillen vähän matkaa ja sitte toppaa ja kuuluu taas se tumpsahdus...ei rusahda, kolahda tai narisi...
paljonko maksaa suunnilleen perään niiten puslien vaihto? (työt + osat)
hmm johtuuko tuo "tumpsahdus" ääni nyt sitten puslista vai tuosta kardaanin rättinivelestä? Pitäisikö katsastusmiehen huomata tuollainen?:think
itellä kuuluu vielä tuo tumpsahtelu...korjataan asia tossa kesällä, kun auto menee öljyhuoltoon yms...ni samalla pistää uusiks noita palikoita tuolta pohjasta/alustasta
kuuluu, ku kytkimen nostaa vaihteen vaihdon jälkeen takasi ylös (joskus 2-3, 3-4 vaihteilla)ei aina...ite perä ei kolise eikä pauku, kun kiihdyttää... ei oikeistaan muilla vaihteilla...ja sitte kun kylmällä koneella lähtee liikenteeseen, niin ku tekee pienessä vauhdissa nopean jarrutuksen, että ottaa jalan kaasulta, ni kuuluu kans se tumpsahdus...Perä ei oo revennyt irti. Ja se on sellanen kumimaisen pehmee tumpsahdus, ei kolahdus/narina ja pamaus
Rakennetta on parannettu -00 vuoden aikana, olikohan ny niin että se pala on sillon hitsattu kiinni myös sivusta, pitäis kestää paremmin, tiedä sitten.
Oon luullu että tää repeeminen olis vaan kutos koneisten ongelma mutta näköjään kaikista repee.
Osaako joku antaa tähän lisä tietoa? Perheessä yks e91 ja kovasti tekis mieli ostaa e46 kakkospirssiksi mutta vähän jo hirvittää tuon ikäinen/suhteessa hintaan... Rohkaisua vaaditaan!
Osaako joku antaa tähän lisä tietoa? Perheessä yks e91 ja kovasti tekis mieli ostaa e46 kakkospirssiksi mutta vähän jo hirvittää tuon ikäinen/suhteessa hintaan... Rohkaisua vaaditaan!
Antaa mennä vaan, kerranhan sitä eletään! ja rahaahan se vain on, mitä näiden autojen remontoimiseen menee
Comment