Originally posted by Lallevihtinen
View Post
E46 330i remmiahtimella.?
Collapse
X
-
Joo, perun puheeni..muistelin väärin..säädöissä se on kyllä käynyt, mutta en tiä oikeita tehoja.Originally posted by iikka View Postjep jep.. kaveri teki kauppoja tästä mutta tyssäs siihen että ei oo leimattu ahtimelle tota!!!sigpic
BMW E93 335i & BMW M550Dx
EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.
Comment
-
Kyllä noi Activen mainospuheet pitää kutinsa eli sen 350hv ja vähän enemmänkin sieltä 330 saa kaivettua eikä voimansiirrosta tarvi muuta vaihtaa kuin kytkin ja paineasetelma hieman järeämpiin. Muuten tuntuu kavereilla kestävän.Originally posted by 330Dbimmeri View PostJa tarviiko näillä tehoilla uusia voimansiirron puolelta mitään?
Mut toi 460hv/600Nm on aivan kakkapuhettaPossuja ja Bemareita
Comment
-
No, en mene juupas eipäs väittelyyn , MUTTA jos et ole itse ollut yrittämässä saamaan tämäntyyppistä projektia läpi "lailliseksi", niin en sinuna spekuloisi. Nimimerkillä kokemusta on...
[QUOTE=Bullitt;1015242]Mihin niitä TUVin papereita sitten enää pussitestin jälkeen tarvitsee? Jos päästöistä ja tehoista on tarvittavat dokumentit, ja ne ovat kunnossa, niin ei kai se niillä TUVin papereilla enää paremmaksi tule.
Comment
-
En olekkaan yrittänyt moista projektia, jotenka ei mulla voi ollakkaan sen parempaa tietoa, ja siksi kysyinkin, enkä spelukoinut.Originally posted by m5 lemans View PostNo, en mene juupas eipäs väittelyyn , MUTTA jos et ole itse ollut yrittämässä saamaan tämäntyyppistä projektia läpi "lailliseksi", niin en sinuna spekuloisi. Nimimerkillä kokemusta on...
Jos joku valmis ahdinsarja on valmiiksi TUV:n hyväksymä, niin sillä ei kuulemma ole suomessa mitään merkitystä.
Yksi sanoo juu, toinen sanoo ei. Mutta antaa olla, niinhän se on näissä keskusteluisssa aina ollut.
Comment
-
Morro! Kyseisestä 330 remmi bensa bemarista aika varmaa tietoa(95%). Auto on katsastettu noilla tehoilla jne.. Kilometrit pitää paikkansa,auto on mälli auto ollut aikanaan. Ja tehot pitää paikkansa.Rahalla saa mitä haluaa.
Comment
-
Tai sitten ei ole katsastettu. 7kg/kw sääntö tekee aika selväksi sen ettei 460hv tehoilla leimata e46:sta suomessa. Onko sälli hakenut autoon poikkeuslupaa vai leimattu pelkällä penkkilapulla ja onko tuontiauto vai suomipeli?Originally posted by Bouma View PostMorro! Kyseisestä 330 remmi bensa bemarista aika varmaa tietoa(95%). Auto on katsastettu noilla tehoilla jne.. Kilometrit pitää paikkansa,auto on mälli auto ollut aikanaan. Ja tehot pitää paikkansa.Rahalla saa mitä haluaa."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
Onko tuo tehopainoraja vain tekniikanvaihdoille?Originally posted by NokiLeka View PostTai sitten ei ole katsastettu. 7kg/kw sääntö tekee aika selväksi sen ettei 460hv tehoilla leimata e46:sta suomessa. Onko sälli hakenut autoon poikkeuslupaa vai leimattu pelkällä penkkilapulla ja onko tuontiauto vai suomipeli?
Comment
-
En muista onko tuonti vai suomiauto.Kaveri tuntee tämän auton myyjän ja kaveri kertoi mulle tästä autosta.Autoon on uponnut nauramatta 10000€ rahaa ja myyjällä on kuulemma näyttää vaikka mitä lappusia ja lippusia autosta.Originally posted by NokiLeka View PostTai sitten ei ole katsastettu. 7kg/kw sääntö tekee aika selväksi sen ettei 460hv tehoilla leimata e46:sta suomessa. Onko sälli hakenut autoon poikkeuslupaa vai leimattu pelkällä penkkilapulla ja onko tuontiauto vai suomipeli?
Comment
-
Tää kaveris kaveri kerto kaverilles tän jutun Essolla samalla ku joivat possumunkki kahveja?Originally posted by Bouma View PostEn muista onko tuonti vai suomiauto.Kaveri tuntee tämän auton myyjän ja kaveri kertoi mulle tästä autosta.Autoon on uponnut nauramatta 10000€ rahaa ja myyjällä on kuulemma näyttää vaikka mitä lappusia ja lippusia autosta.
ps. Ei herneitä
Last edited by Bemu500; 15-09-2007, 11:20.
Comment
-
Ei meikä poika niin helposti kuule herneitä vedä.Tunnen jotenkuten itsekin tämän myyjän ja olen itse jutellut hänen kanssa joskus silloin ku hän teki tätä autoa.Silloin myös ihmettelin sitä että millä meinaa saada kaikki maailman katsastukset ym ym. saada menee läpi.Minulla ei ole mitään epäilystä siitä miksi autoa ei olisi katsastettu noilla tehoilla. Se vaan on niin että jos on rahaa niin se merkitsee aika paljon.Soittakaa joku myyjäle ja tiedustelkaa asiaa siltä itseltään.Originally posted by Bemu500 View PostTää kaveris kaveri kerto kaverilles tän jutun Essolla samalla ku joivat possumunkki kahveja?
ps. Ei herneitä
Comment
-
Lahjomalla ehkä, mutta ei toimi kuin lahjotulla leimamiehellä..Originally posted by Bouma View PostEi meikä poika niin helposti kuule herneitä vedä.Tunnen jotenkuten itsekin tämän myyjän ja olen itse jutellut hänen kanssa joskus silloin ku hän teki tätä autoa.Silloin myös ihmettelin sitä että millä meinaa saada kaikki maailman katsastukset ym ym. saada menee läpi.Minulla ei ole mitään epäilystä siitä miksi autoa ei olisi katsastettu noilla tehoilla. Se vaan on niin että jos on rahaa niin se merkitsee aika paljon.Soittakaa joku myyjäle ja tiedustelkaa asiaa siltä itseltään.
Otteessa ei taatusti lue noita kilowatteja. Eikä virallista päästömittausta ole taatusti tehty.
Mistä vitusta näitä kaverin kavereita aina tulee jotka tietää kyseisen auton jne. Tässäkin ketjussa on jo ainakin 2 "kaveria" joidenka mielestä auto on laillinen ja leimassa noilla tehoilla

Itseäni toistaen. Miksi myyjä ei ilmoituksessaan mainosta selvää valttikorttiaan auton laillisuudesta... Jos vähääkään omaa maalaisjärkea, pitäisi siitä jo laskea yks plus yks on kaks.
Ottakaa pojat se lippis pois päästa, ilmeisesti se on ollut yhtäjaksoisesti päässä jo 10 vuotiaasta asti ja lamaannuttanut verenkierron aivoissa pysyvästiLast edited by jannmann; 15-09-2007, 12:31.Aprilia RSV4
Comment
-
Myös alkuperäisille. Esim. e46 M3 menee jo vakiona yli tuon rajan ja siksi siihen tehtyjä muutoksia ei niin vain leimailla. Eli et voi ottaa M3:sta ja laittaa sinne sitä +20% mitä laki sallii mallisarjan tehokkaimpaan, koska 7kg/kw raja on jo ylitetty.Originally posted by BMW View PostOnko tuo tehopainoraja vain tekniikanvaihdoille?
Tuota autoa EI ole leimattu laillisesti noille kilowateille, vaikka rahaa olisi kuinka. Katsurin voi lahjoa, mutta se ei tee autosta laillista. Pussitestin kanssa auto on voitu leimata vähän päälle 300hv:n tehoille nojaten tuohon 7kg/kw sääntöön, mutta nuokin tehot menevät jo yli sen +20% säännön.Originally posted by BoumaMinulla ei ole mitään epäilystä siitä miksi autoa ei olisi katsastettu noilla tehoilla. Se vaan on niin että jos on rahaa niin se merkitsee aika paljon.Soittakaa joku myyjäle ja tiedustelkaa asiaa siltä itseltään.
Mutta jos auto on leimattu laillisesti edes noille +300hv tehoille tuolla remmillä, niin miksei sitä lue ilmoituksessa? Ilmoituksessa lukee ainoastaan, remmi ollut kiinni katsastuksessa."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
Suomessa ei ainakaan vielä n.vuosi sitten ole ainakaan yhtäkään -98 tai uudempaa BMW merkkistä henkilöautoa leimattu jälkikäteen Suomessa rakennetulle turbolle/ahtimelle. Tämä tieto on saatu AKE:lta, eikä kaverilta joka on saanut "varmaa tietoa" essolla istuvalta kaveriltaan.
Comment
-
Ei tästä kannata tappeleen alkaa ja asiahan varmistuu sillä kun soittaa myyjälle ja kyselee. Jos joku tietää näistä asioista paremmin kuin minä niin se on sitten hyvä.Soittakaa myyjälle ihmeessä ja kyselkää asioita tarkemmin häneltä itseltään.
Sen tiedän että auto on läpikäyty uusilla osilla ja tehoa on tuon verran mitä ilmoituksessa lukee.Laillisuudesta en mene takuuseen.Näin olen kuullut.Mutta mitä tästäkin topicista asioita olen lukenut niin hölmöltähän se tuntuu jos se laillinen on.
Comment
Comment