Auto on katsastettu remmi kiinni ja noilla tehoilla, mutta eihän se mitään merkkaa. Eli rek.otteessa ei ole merkintää ja täten ei ole muutoskatsastettu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 330i remmiahtimella.?
Collapse
X
-
Originally posted by mikkis View PostMitenköhän tässä,onkohan remmi otteessa uskallan epäillä :think www.nettiauto.com/2198202
Vaikka olisi ollut kilvissä Saksassa, se ei automaattisesti tarkoita että olisi myös Suomessa(siis ahtimella, ilman ahdinta varmasti menee...).Eri säädökset molemmissa maissa, eli 99% varmasti uskallan sanoa ettei tule ikinä ahdin näkymään otteessa.
Comment
-
-
Originally posted by jsa014 View Post"Auto myydään suomen rekisterissä"
Tuosta VOISI käsittää että se on myös katsastettu. Tosin remmin kanssa vai ilman...
Itselleni leimasin loppuviikosta e90 316i mallin M5:sen v10 koneella ja neljällä ahtimella luonnollisesti. Tehoja raikaa 1200hv ja jotta vaihdosta ei mene niin paljon prosentteja, käytän vanhaa moottoria starttina/lisälämmittimenä talviajossa.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostTotta kai se on leimattu remmillä ja niillä tehoilla. Eikö kukaan ole kuullut,että tehopainosuhde raja ei ole enää voimassa (EU:n yhdenmukaisuus pykälä nuijittiin viime viikolla oikeudessa läpi) , eikä päästöjä tarvitse enää erikseen mitata. Riittää kun on ahdinpaketin valmistajan paperit päästöistä kyseiseen automalliin. Nyt on taas mahdollista rakentaa laillisesti ahdettuja vähäpäästöisiä autoja ilman mitään tehorajoja.
Itselleni leimasin loppuviikosta e90 316i mallin M5:sen v10 koneella ja neljällä ahtimella luonnollisesti. Tehoja raikaa 1200hv ja jotta vaihdosta ei mene niin paljon prosentteja, käytän vanhaa moottoria starttina/lisälämmittimenä talviajossa.
Meneekö katsastuksesta läpi jos käyttää E30 318is:n moottoria starttimoottorina?
Comment
-
Comment